1 Laatst bewerkt door LailiejLoe (06-01-2011 18:57)

Onderwerp: Win 6 gratis cupcakes na wens! (BEDENK EEN LEUKE URL)

Hoi iedereen,

Ik ben bezig met een webwinkel aan het openen voor het verkopen van cupcakes!  Nu is alleen het lastiger een leuke geschikte URL te vinden!

Ik wil jullie en mijn twitter vrienden (@lailiejLoe) de kans geven om een leuke geschikte URL te bedenken voor mijn webshop. Je kunt reageren op dit topic of een email sturen naar: lailiejloe@gmail.com

De inzending die het leukst is en ik dus kies als URL wint 6 cupcakes na wenst gemaakt (inclusief het bekleden van de cupcakes na wens)

Ik hoop dat er veel mensen meedoen en een geschikte weten te bedenken.

Inzendingen tot nu toe

lailacupcakefactory.nl
lailascupcakes.nl
glazuurtandjes.nl
zoetekrummel.nl

Ik zal zaterdag 15 januari 2011 de winnaar bekend maken via dit forum en twitter.

Alvast bedankt iedereen!

Groetjes,
Laila

2

Re: Win 6 gratis cupcakes na wens! (BEDENK EEN LEUKE URL)

Misschien een wat onduidelijk berichtje dus hieronder nog wat steekwoorden over wie ik ben, wat ik doe, hoe en wat zodat jullie misschien daar een url mee kunnen vormen.

Laila van Nieuwenhoven
22 jaar
Arnhem
Cupcakes
Begonnen met bakken door mijn pleegkind
zijn naam is Jelle

Moet een niet te lange url worden wat goed te onthouden is en duidelijk. Mijn naam en de cupcakes mogen erin voorkomen. Het moet in iedergeval duidelijk zijn waar het over gaat.

Wie wil mij helpen en bedenkt een leuke URL. De 6 cupcakes naar wens zijn dan misschien wel voor jou!

Dankjewel iedereen die helpt en meedenkt!

3

Ik weet geen leuke url, maar je maakt de uitslag pas 15 december!! bekent. Dat duurt nog wel erg lang ;)

Groetjes Gerien

4

grietje schreef:

Ik weet geen leuke url, maar je maakt de uitslag pas 15 december!! bekent. Dat duurt nog wel erg lang ;)

Dankjewel ik heb het aangepast :) Was inderdaad heel erg lang zo!