1 Laatst bewerkt door Sanja (24-09-2007 12:52)

Onderwerp: Yvory & Yvory

Yvory & Yvory is de naam van de tandartsen groepspraktijk waar ik werk. Laaste 5 dagen stonden wij op de 50+ beurs in Utrecht. Zaterdag om 6 uur vraagt de Grootste baas of ik een taart kan maken voor 50 mensen voor Zondag. Hoe kon ik Nee zeggen. Maar ik dacht " Oh daar gaan we weer tot midden nacht bakken "  En zo was het ook. Was bezig tot 02:30.  Ik  was wel blij met de taart. Hij ook , maar de bezoekers ook. Vonden het echt lekker en vreemd dat de taart werd uitgedeld bij de taandartsen stand.. Grappig...
Onze logo is aardbei en waaren ook overal aardbeien voor idereen. Ik heb echt wenig tijd gehad om iets  origineel te verzinnen. Zo ik ging ook voor aardbeien. Alleen ze waren van marcepein.

Groetjes Sanja

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JEW68TVU.jpg

2

Re: Yvory & Yvory

Ziet er hartstikke mooi en lekker uit. Ik hoor het al, ben weer op de verkeerde dag naar de beurs geweest (was er zaterdag).

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

3

waaw, om dit op 1 nacht af te krijgen! ik doe het je niet na!
vraag volgende keer maar of ze het 'iets' eerder willen laten weten. Of heb je nu een dagje recuperatie gekregen :) ?

4

Heel eg mooi taartje...en inderdaad raar ja,taart bij de tandartsen stand :D :D nieuwe klanten werven zeker!!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

5

Wauw, wat een mooie taart!

Groetjes Ingrid

6

Wat een plaatje. Nu krijg je toch zeker wel salaris opslag?!!

groeten Annemieke
Cake It

7

erg leuk. Het heeft iets weg van strawberry shortcake. Vind ik persoonlijk erg schattig!

8

Wat een prachtig resultaat en dat in zo weinig tijd! Ik doe het je niet na!! Heb je dat poppetje ook nog geboetseerd in die tijd?
Gelukkig heb je veel waardering voor je taart gekregen! Dat maakt de korte nachtrust weer goed ;)

9 Laatst bewerkt door Lara M. (24-09-2007 11:49)

Heel erg leuk weer gemaakt Sanja, wat maak je toch altijd een enorme taarten zeg, echt petje af hoor en dat in zo'n korte tijd (en midden in de nacht!!)!! En ik kan me voorstellen dat iedereen zo verrast was (bij de tandarts taart ;) ) maar je taart is ook zooo mooi dat iedereen vast niet kon geloven dat de dame die daar werkt ook nog zo'n kustenares is!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

10

Beeldschoon, de aarbeien zijn net echt :Y. Petje af dat je zo'n mooie taart in zo weinig tijd weet te maken.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

Wow!! Die ziet er goed uit!!

12

sanja wat ben jij een taarten kunstenaar zeg jeetje, alles wat van jou voorbij komt is echt heel stijlvol en heel mooi. ben jalours!!!!!!

13

prachtig met die aardbeien en wat een schattig popje, doe het je niet na, en dan midden in de nacht ............

14

Wat een geweldige taart Sanja, die aarbeien slierten over de taart zijn een supervondst

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

15

Wow, heb je dat even verzonnen en gemaakt in 1 dag! wowie wat ontzettend mooi zeg!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

16

Ja hallo Sanja... ;) ... je zegt wel eens wat over mij... maar jij kunt er ook wat van hoor!

Wat heb je weer een prachtige stapel afgeleverd! Maar eh, je kunt toch wel "nee" zeggen he! ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

17

wat een prachtige taart zeg!!
nachtwerk, niet leuk als je zo midden in de nacht staat te decoreren terwijl je in je
bedje wil kruipen, maar je hebt heel mooi werk geleverd ondanks het late/vroege uur.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

18

Wat een schatje !!!!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

19

Erg mooi gedaan in zo'n korte tijd!!

20

Wat gaaaaaf en zooo lief, die komt in mijn mapje favo's.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

21

Wauw, wat een gave taart. Super dat je dat in een avond maakt.

22

prachtig gedaan zeg!

23

Wat grappig: een tandartsenpraktijk met een aardbeitje in het logo :lol: Hele lieve taart, ik moet ook een beetje aan strawberry short cake denken!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

24

die is mooi zeg. Wat een strakke taart. En mooie kleuren.

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl