1 Laatst bewerkt door Lieke1 (06-01-2011 14:31)

Onderwerp: Patchwork cutter snowflke

Hoi,

Ik ben Lieke. Heb nu al een aantal taarten zelf gemaakt vind het helemaal te gek.

De laatste taart was een wintertaart.
Ik heb hiervoor speciaal de patchwork cutter snowflake aangeschaft.
Nou dit ging voor geen meter  :s .
Heeft iemand ervaring met deze cutters.
Bij mij bleef alle fondant er in zitten.

Gr. Lieke

2 Laatst bewerkt door Sonj@ (06-01-2011 14:54)

Re: Patchwork cutter snowflke

Hoi Lieke,

Welkom!!

Wel showen die taarten hoor!

Ik ga je even 'melden', want je staat in de verkeerde rubriek. In de juiste rubriek krijg je vast wel een geschikt antwoord.

Ikzelf heb geen ervaring met de snowflake cutter, maar heb wel een andere. Misschien helpt het bij jou ook om wat poedersuiker of anders crisco te gebruiken tegen het plakken?

Succes

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Hoi Lieke,

Welkom! Vragen kun je beter stellen in de vragenrubrieken, dan krijg je waarschijnlijk eerder antwoord. Maar heel toevallig heb ik zelf laatst een taart gemaakt met die snowflake... Zoek even in de rubriek bruids- en stapeltaarten mijn bericht met de titel Sneeuwvlokken, volgens mij geef ik daarin ook wat tips. Het belangrijkste is in elk geval Gumpaste te gebruiken! En ze zijn nogal lastig hoor! Dus niet gek dat het niet meteen goed lukte.

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Oke dankjewel.

5

Ik krijg mijn foto's niet klein genoeg om ze erop te zetten.
Kan jammer genoeg mijn taarten niet laten zien.

6

Hoi en welkom!
Heb je ze wel op www staan ?(dat moet namelijk); ik maak mijn foto's ook nooit klein, hoeft niet hoor.

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl