1 Laatst bewerkt door Cupla (04-01-2011 19:04)

Onderwerp: Hulp gevraagd

Hallo

Ik ben een beginner. Nu is het zo dat ik genoeg centjes heb om spullen kopen. Nu was mij vraag wat kan ik beste nu kopen?

Ik zat zelf denken:
* marsepein kopen,
* kantklaar stift om marsepein op CC vastmaken of moet dat met iets anders??
* uitstekkers
* eventueel stempels enof reliefpatroon

Hebben jullie nog idee of tips dat ik zeker moet kopen? Want ga naar Xenox en Pipoo's

Verder snap ik niet wat je nou precies met Botercreme kan doen en waar koop je die???

Bedankt voor meedenken.

Sorry als topic verkeerd is maar kan niet zo gauw vinden waar wel juist is  :o

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

2

Re: Hulp gevraagd

Hallo,

Heel begrijpelijk al die vragen hoor.
Marsepein vast plakken op een cc'tje doe ik met een beetje witte chocoladepasta.

Met botercreme kun je je taart afsmeren, en vullen.
Je kunt het beste even rustig gaan lezen hier op dit forum, even via de zoekfunctie. Er staat heel veel info op dit forum.
Als je er niet uit komt mail me dan maar even, dan help ik je even verder.
Heel veel lees en bak plezier

3

Er ishoop te lezen haha....ongelooflijk hoeveel hier gepost word...zo denk je dat je eindelijk pagina 1 af heb om lezen om naar pagina 2 te gaan staat er ineens nog meer topcis erbij maar ik geniet ervan!!!!

Dus mij begin is zo ongeveer goed om te kopen en ermee beginnen?

4

Hoi, is er geen taartwinkel bij je in de buurt? Voor marsepein etc kun je daar goedkoper terecht dan bij pipoos.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

5

Of de hebshop hier, maar ik zie ook liever wat ik koop, zeker de eerste keren. Bijbestellen doe ik wel via de hebshop, maar dan weet ik wat ik nodig heb en wat ik wil.

6

Ik weet niet waar hier taartwinkel zijn, 1 in rotterdam dat is planet cake maar vind zooo duur.