1

Onderwerp: Ikea vorm uitgeprobeerd!

afgelopen week de Ikea bakvorm Drommar uitgeprobeerd. Leuk taartmaatje als kadootje.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SQP7V6FD.jpg

Kado gegeven aan mijn schoonmoeder die 85 jaar werd.

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

2

Re: Ikea vorm uitgeprobeerd!

Aaah, die heb ik inderdaad zien staan, maar niet gekocht... Maar ziet er toch wel heel leuk uit zo! :D

3 Laatst bewerkt door figarodt (04-01-2011 09:19)

Ik hoop dat ze die vorm hier (Israel) ook bij IKEA hebben, vindt hem leuk. Je taartje his heel mooi en elegant.
Taarten gedecoreerd met maar één kleur/tint (behalve wit) zien er echt chique uit.

4

Ik vind em erg leuk! Heb al vaker leuke taarten voorbij zien komen met deze vorm, toch maar aanschaffen dan.... Hoeveel stukjes haal je er ongeveer uit?

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

5

Leuke vorm, prachtige roos en mooie kleur ook!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

Ben zondag nog bij Ikea geweest, heb van alles gezien om mee te bakken maar deze vorm niet. Een rede om nog maar eens naar Ikea te gaan. :D

Een persoonlijke taart is leuk om te geven!!

7

Ik had ze in mijn handen en dacht dat je echt niet kon gebruiken voor taarten....wel dus...Weer goed excuus om naar ikea te gaan  :lol:

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

8 Laatst bewerkt door Moodswing (04-01-2011 17:35)

Leuke taart. de vorm is me niet opgevallen vorige week, toch kijken of ik iemand over kan halen naar Ikea te gaan van de week, ik moet dringend nog een krukje voor de badkamer, toch........ :D

9

Chantal Tempelaars schreef:

Ben zondag nog bij Ikea geweest, heb van alles gezien om mee te bakken maar deze vorm niet. Een rede om nog maar eens naar Ikea te gaan. :D

Als je in Breda bent geweest (gezien je woonplaats) kan dat kloppen daar hebben ze veel keukenspullen, waaronder de bakvorm niet.

Heb er in Eindhoven ook mee in mijn handen gestaan en nu ik het zo zie neem ik 'm volgende keer toch maar mee.

Moet je de vorm nog ophogen?

Chique taart zo met die twee kleuren  :Y

www.PartyaLot.nl
Taarten, workshops en catering

10

Hier bij de ikea in duiven hebben ze die volgens mij niet :nooo

Taarten maken is geweldig

Lotte2608 schreef:
Chantal Tempelaars schreef:

Als je in Breda bent geweest (gezien je woonplaats) kan dat kloppen daar hebben ze veel keukenspullen, waaronder de bakvorm niet.

Heb er in Eindhoven ook mee in mijn handen gestaan en nu ik het zo zie neem ik 'm volgende keer toch maar mee.

Moet je de vorm nog ophogen?

Chique taart zo met die twee kleuren  :Y

Ja ben idd bij Ikea en Breda geweest, maar volgende keer dus maar naar een andere toe. Dat is balen zeg dat ze die daar nou net niet hebben.

Een persoonlijke taart is leuk om te geven!!

12 Laatst bewerkt door taartengek (04-01-2011 21:10)

ander vraagje, maar hoe heb je die prachtige roos in het midden gemaakt?

en je taart is ook erg mooi hoor (zou ik bijna vergeten)  :lol:

groetjes Wendy

13

Het valt me wel op dat Ikea Barendrecht en Breda nogal van assortiment verschillen wat bakspullen betreft...Zo heeft Barendrecht dingen wat Breda niet heeft en andersom ook. Maar als ik weet wat ik hebben wil ga ik meestal naar Delft dat is groot Ikea en daar lukt vaak wel om aan spullen komen  :Y

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

14

Hallo allemaal, dank voor jullie leuke reacties.
Ik heb mijn vorm bij de Ikea in Amersfoort gekocht, daar hebben ze hem al tijden wel op voorraad!

@Petra68, hij is in doorsnee ongeveer 20 cm, maar hij is echt niet hoog, dus ik denk zo'n 6 tot 8 stukjes?
@Lotte2608. de vorm is vrij laag, dus ophogen is misschien wel een goed idee, maar door de vorm ook wel lastig denk ik. ik had er in ieder geval iets meer beslag in moeten doen :D
@taartengek, de roos heb ik gemaakt met losse blaadjes uitgestoken met een rose petal cutter in verschillende maten.

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

15

Leuke taart ik heb hem al zo vaak voorbij zien komen dat ik afgelopen maandag hem maar gehaald heb bij ikea moest er toch heen voor het draaiplateau dus ik dacht ik neem hem meteen mee en dan zie je weer zo'n leuk taartje met die form dus ik ga hem zo snel mogelijk uit proberen  :D