Onderwerp: Wie o wie wil helpen met denken....
Hallo allemaal,
Ik maak nu een paar maandjes taarten en een goede vriendin van mij wil heel graag haar bruidtaart van mij in april. Nu dacht ik, gewoon voor de daggasten, leuk toch! Maar ze wil het voor het feest. Ik zei: euh ok, hoeveel mensen zijn dat? Zij heel droog: mannetje of 80..... Oeps, zoveel taart heb ik nog nooit gemaakt. Maar ik wil het wel graag voor haar doen natuurlijk als zij dat wil. Nu ben ik dus even aan het nadenken over hoe en wat.
Ik had bedacht om 1 stapel van 4 te maken (15,20,25,30) en 2 losse taarten. Zij wil in de stapel dan vanille MBC en Aardbeienjam en in de losse taarten BBBC en kersen (vlaaivulling?). Nu vraag ik me af hoe te stapelen. Onderste 2 op een cakedrum? Van die dikke, maar hoe werken jullie dat altijd mooi weg? De bovenste 2, moeten die ook met een drum? Is dat beter? En vervoer je ze dan 2 van 2 en daar de 2 op de laatste 2? (wazig verhaal zo) En dan waarschijnlijk daar af maken? Hoe doen jullie dat?
Wanneer zouden jullie met zoiets beginnen (qua tijdsplanning?)
Ze willen naar het voorbeeld van de kaart, dus wit met paars en zwart, beetje tribal achtig/krullerig etc met een paar rozen. Die kan ik natuurlijk sowieso op tijd maken. Die krullen op de taart tekenen maar met RI?
Ik heb vast nog meer vragen, maar als jullie tot dusver met me mee willen denken, vind het doodeng
Alvast bedankt, groetjes Femke