1

Onderwerp: Eindelijk!!

Mijn eerste opdracht is binnen.  En ik laat er geen gras over groeien, want ik pak het ineens iets groter aan.  Ipv een gewone taart voor geen 20 personen, mag ik ineens voor bijna 30 man taart verzorgen!!! 
De vriendin van mijn schoonbroer en haar tweelingszus worden 18 jaar.  Groot feest dus.  Toen ze ons kwamen uitnodigen, zei ik 'voor het lachen' dat als ze taart zochten ze altijd bij mij terecht konden.  Ze zei direct dat het goed was, maar ja dan moet je nog altijd afwachten of ze dit menen h

groetekes Kris

2

Re: Eindelijk!!

Harstikke leuk!! Succes!!

grotjes Francisca

3

Re: Eindelijk!!

Hey zusje,

wat dacht je, nu ik de bakkriebels zelf te pakken heb dat je mijn taart voor mijn verjaardag mocht maken???  Dan heb je dikke pech want die bak ik lekker zelf!!  Wat het gaat worden weet ik nog niet, we zien dat dan wel, ben momenteel druk bezig in de bloemen- en groententuin!!

Veel succes met je eerste opdracht, hou je kalm, hou de moed erin en dan word het een zeer leuke opdracht!!!!!

Groetjes en tot ...
Katje

4

Re: Eindelijk!!

Leuk zo zusjes onder elkaar. En ook gefeliciteerd met je opdracht.!

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.