51

Re: Groothandel waar je je kapsels helemaal kant & klaar kan kopen??

maris18+ schreef:

Dat zat ik me ook al af te vragen :chinrub:  je stekt eind november de vraag hoe je biscuit moet bakken omdat je de mix van funcakes niet snapt en dan ga je workshops geven. Het lijkt me dat je dan eerst de basis moet begrijpen? Of lees ik je bericht nou verkeerd ?

:Y 'k weet nu wel hoe of wat betreft de mix ;) en betreft workshops dit is pas volgend jaar ;)
m'n buurvrouw is net 2 mnd bezig en die geeft al workshops hier stond ik echt zo van :nooo eerst alles zelf leren
dus ik ga zelf januari beginnen met paterissie en de wilton doen :Y eerst alles zelf goed voorbereiden

52

Helemaal mee eens Rafaella!!!!!!!!

Wish it...... Dream it..... Do it.......

53

mathanja schreef:
maris18+ schreef:

Dat zat ik me ook al af te vragen :chinrub:  je stekt eind november de vraag hoe je biscuit moet bakken omdat je de mix van funcakes niet snapt en dan ga je workshops geven. Het lijkt me dat je dan eerst de basis moet begrijpen? Of lees ik je bericht nou verkeerd ?

:Y 'k weet nu wel hoe of wat betreft de mix ;) en betreft workshops dit is pas volgend jaar ;)
m'n buurvrouw is net 2 mnd bezig en die geeft al workshops hier stond ik echt zo van :nooo eerst alles zelf leren
dus ik ga zelf januari beginnen met paterissie en de wilton doen :Y eerst alles zelf goed voorbereiden

that's the spirit! ieder het zijne hoor, het kan mij alleen niet vaak genoeg gezegd worden. Zorg eerst voor een hele goede basis ( zo eentje waar je nog net niet je ogen dicht doet om de taart te kunnen maken, dit moet je bijna blind kunnen vind ik). Oefenen, oefenen en oefenen......

54

mathanja schreef:
maris18+ schreef:

En dan kan ik het nu niet laten  :D ..............je hebt nu een website in je profiel staan...........en geeft dus wel al workshops, hier zakt mijn spreekwoordelijke broek van af  :s

55 Laatst bewerkt door annick67 (02-01-2011 22:41)

Als ik op die link klik kom ik op je site van Kapsalon en Cadeauwinkel T Knip Ukien (??  :s) waar ik dan alleen maar lees over taarten, workshops etc......? Het lijkt mij dat je dat los zou moeten koppelen, taarten/cupcakes en kapsalon, cadeau-artikelen etc..........

Ik ben het met je eens Karin, mijn broek hangt op mijn enkels..... (best koud overigens).

Begin november snap je niks van de mix, begint, dan eind december zeg je dat je eerst die cursussen/opleidingen gaat doen ter voorbereiding en dus(!) nog geen workshops gaat/kan/wil geven en nu, eind december/begin januari, kan je dat wél?????

Weeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiirdddddddddddddddd.......  :think:  :think:

56

Dames... :nooo :(

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

57

Met Adrienne eens.
Ik weet dat ik de eerste in dit topic was die zich iets off-topics afvroeg, had ik niet moeten doen. Dus ik stel voor dat we dit topic even laten voor wat het is, ok?

Zonder noodzaak tot slotje aub :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

58

Oooo ik ben het er ook mee eens en zal het topic nu laten voor wat het is.

Ik ben en blijf wél van mening dat het de nodige vragen oproept en uit dat.......... gelukkig mag dat óók.  ;)

59

Waarom gebruik je geen dummy's. Ben je van probleem af.  :think:

groeten Annemieke
Cake It

60

Het lijkt mij dat klanten die een workshop volgen toch wel met een eetbare taart naar huis willen...

Life is what you bake it.

61

Die van AH kantklaar is taartbodems en zijn idd niet te vreten, maar kapsels heb ik nog niet gezien Misschien alleen bij AH XL te krijgen??

Maar ben van mening als je eigen workshop wil geven: doe dan fatsoen en bak ze zelf!!! als klant het hoort dat je kant klaar kopen eisen ze geld terug of nog erger nog doorvertellen wat jij voor troep gebruik bij workshop!!

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

62

Marianne schreef:

Met Adrienne eens.
Ik weet dat ik de eerste in dit topic was die zich iets off-topics afvroeg, had ik niet moeten doen. Dus ik stel voor dat we dit topic even laten voor wat het is, ok?

Zonder noodzaak tot slotje aub :)

63 Laatst bewerkt door Esther mv Nick en Sanne (05-01-2011 13:46)

:thumb:
En anders misschien toch maar een slotje :x  :x  :x

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

64

:think:

65 Laatst bewerkt door Esther mv Nick en Sanne (06-01-2011 07:29)

petrabennes schreef:

:think:

Mijn reactie volgt op Karin haar reactie.
Tevens had Marianne gevraagt het te laten rusten.

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

66

En mijn bericht sloeg op het feit dat ik niet eens wist dat je bij AH kapsels kon krijgen maar het is wel goed hoor...
Ik weet opeens weer waarom ik geen reacties meer achter laat.

67

Rafaela schreef:
mathanja schreef:
Rafaela schreef:

Ik heb er wel eens in duitsland gekocht en ook wel eens hier bij een supermarkt, weet even niet meer precies welke, maar mijn ervaring is dat ze niet lekker zijn  :nooo Het zijn ook lage kapsels en vaak erg droog  :/

heb nog geen ervaring met kapsels uit de supermarkt eerlijk gezegd ze zullen idd wel droog zijn als je zelf maakt zijn ze vers maar als je veel workshops geeft pffffffff

uhm ik bedoel dit niet verkeerd, maar als je workshops gaat geven, dan weet je dat het veel werk is. Persoonlijk vind ik niet dat je mensen een droog kapsel kunt verkopen (want dat is eigenlijk wat je doet) alleen omdat je geen zin hebt om te bakken. Sorry maar ik vind dat het erbij hoort als je workshops geeft en ja het is enorm veel werk. Ik denk dat het heel vaak onderschat wordt. De meeste mensen die beginnen denken dat je zo even snel geld verdient, maar als je alle uren telt, dan hou je nog niet zo veel over. Bovendien maak je niet echt reclame voor jezelf als mensen gaan rond vertellen dat je droge kapsels hebt :S Tja persoonlijk kies ik dan liever voor kwaliteit, ookal kost het dan net wat extra tijd ;)

68

Karin09 schreef:
mathanja schreef:
maris18+ schreef:

En dan kan ik het nu niet laten  :D ..............je hebt nu een website in je profiel staan...........en geeft dus wel al workshops, hier zakt mijn spreekwoordelijke broek van af  :s

69

isabel-le schreef:
mathanja schreef:
maris18+ schreef:

that's the spirit! ieder het zijne hoor, het kan mij alleen niet vaak genoeg gezegd worden. Zorg eerst voor een hele goede basis ( zo eentje waar je nog net niet je ogen dicht doet om de taart te kunnen maken, dit moet je bijna blind kunnen vind ik). Oefenen, oefenen en oefenen......

70

liesje13 schreef:

Ze vraagt wel waar je de kapsels kant en klaar kunt kopen, maar de manier waarop ze dat doet is ook wat kinderachtig!  :nooo

En dat mensen reageren over de workshops snap ik helemaal....ik ben zelf ook nog niet zo lang bezig, maar snap wel heel goed dat het heel veel tijd kost...maar dan nog zou ik ze zelf bakken...als je het doet moet je het ook goed doen....maar goed dat is mijn mening... :+

Ik wens TS succes met haar voorbereidingen voor haar workshops...en hoop dat als ze kant en klare kapsels gaat gebruiken dat zij deze eerst zelf uittest voordat haar workshopklanten er mee gaan beginnen! O-)

71

mathanja schreef:
maris18+ schreef:

72

liesje13 schreef:

Ze vraagt wel waar je de kapsels kant en klaar kunt kopen, maar de manier waarop ze dat doet is ook wat kinderachtig!  :nooo

Ik wens TS succes met haar voorbereidingen voor haar workshops...en hoop dat als ze kant en klare kapsels gaat gebruiken dat zij deze eerst zelf uittest voordat haar workshopklanten er mee gaan beginnen! O-)

73

liesje13 schreef:

En dat mensen reageren over de workshops snap ik helemaal....ik ben zelf ook nog niet zo lang bezig, maar snap wel heel goed dat het heel veel tijd kost...maar dan nog zou ik ze zelf bakken...als je het doet moet je het ook goed doen....maar goed dat is mijn mening... :+

74

mathanja schreef:

iedereen bedankt voor jullie reacties ik weet nu even genoeg de meningen verschillen

mijn mening hierover 'k ga ze lekker zelf bakken dan zijn ze lekker vers ;)

mijn les en tip blijf lekker zelf bakken :Y

75

Waarom heb je alle berichten ge-quote zonder een reactie achter te laten??

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag