26

Re: Groothandel waar je je kapsels helemaal kant & klaar kan kopen??

Nou wil ik niet lullig doen, maar vraagt TS hier niet alleen waar je kant-en-klare kapsels kunt kopen? Wat je ervan vindt dat kun je toch ook voor jezelf houden?

Jacqueline

27

Ze vraagt wel waar je de kapsels kant en klaar kunt kopen, maar de manier waarop ze dat doet is ook wat kinderachtig!  :nooo
Boos op de buurvrouw zijn omdat ze het niet wil vertellen, kom op he!
En dat mensen reageren over de workshops snap ik helemaal....ik ben zelf ook nog niet zo lang bezig, maar snap wel heel goed dat het heel veel tijd kost...maar dan nog zou ik ze zelf bakken...als je het doet moet je het ook goed doen....maar goed dat is mijn mening... :+

Ik wens TS succes met haar voorbereidingen voor haar workshops...en hoop dat als ze kant en klare kapsels gaat gebruiken dat zij deze eerst zelf uittest voordat haar workshopklanten er mee gaan beginnen! O-)

28

yakefrank schreef:

Nou wil ik niet lullig doen, maar vraagt TS hier niet alleen waar je kant-en-klare kapsels kunt kopen? Wat je ervan vindt dat kun je toch ook voor jezelf houden?

Dat dacht ik nu ook, hier gaat de schaaptheorie op  :x

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

29

Annekehil schreef:
annick67 schreef:
Karin09 schreef:

Op de site staan ze niet meer.............althans via google kwam ik er en kreeg een foutmelding?

Klopt, Roos Banket is opgehouden per 21 december 2010, bestaat dus niet meer.......

Kijk maar op roosbanket.nl

Weet je zeker dat ze ophouden te bestaan. Zou het niet gewoon een kerstsluiting zijn?

ja ik had het al opgezocht niks meer te vinden :nooo

30

Soesie schreef:
yakefrank schreef:

Dat dacht ik nu ook, hier gaat de schaaptheorie op  :x

je hebt helemaal gelijk :Y maar 'k was nieuwsgierig hoe of wat ze eruit zien en mocht ik onverwachts teveel moeten bakken ;) maar doe het gewoon zelf zolang als de buurvrouw niks zegt

31

iedereen bedankt voor jullie reacties ik weet nu even genoeg de meningen verschillen

mijn mening hierover 'k ga ze lekker zelf bakken dan zijn ze lekker vers ;)

ja ik vind het idd nog steeds kinderachtig v/d buurvrouw door te zeggen:Dat is het geheim v/d smid je deelt uiteindelijk dezelfde hobby toch

mijn les en tip blijf lekker zelf bakken :Y

32 Laatst bewerkt door annick67 (26-12-2010 12:34)

Maar je bent een beginneling in het taarten (zie ik in je onlangs(!) geposte berichten) en je gaat workshops geven?????

Daar plaats ik dan toch ook écht vraagtekens bij..................  :think:

Bescheidenheid siert de mens; beter wachten tot je dat écht kan in plaats van zelf nog zoveel moeten/kunnen leren en dan al workshops gaan geven.......  :x  :x

Misschien neemt je buurvrouw je gewoon wel tegen jezelf in bescherming?!?!

33

miruna schreef:

Hallo dames!

Kant en klare kapsel kunnen jullie gewoon bij Sligro en Hanos inkopen!

Succes,

Grtz,
Miruna

en 'k ben laatst nog bij de sligro geweest niks gezien :nooo zal volgende x beter uit m'n ogen kijken wel zag ik dat je daar alle ingredienten zoals marsepein decoraties kunt kopen dus  :P genoeg meegenomen

Het lijkt wel een soap  :lol:

Groet,
Annemieke

35

anniestaartfabriek schreef:

Ik zie het voor me.....  :lol:

Goede taarten, slechte (workshop?)taarten........!!!!

Ze wil gewoon alles kant en klaar kopen........ dat zou ik workshoppers niet aan willen doen. Als ze dan toch eens wísten waar ze hun geld aan uitgaven: kant en klaar sh*t..........   :think:  :x

annick67 schreef:
anniestaartfabriek schreef:

Ik zie het voor me.....  :lol:

Goede taarten, slechte (workshop?)taarten........!!!!

Ze wil gewoon alles kant en klaar kopen........ dat zou ik workshoppers niet aan willen doen. Als ze dan toch eens wísten waar ze hun geld aan uitgaven: kant en klaar sh*t..........   :think:  :x

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Groet,
Annemieke

37

Dames.............gaat wel heel erg off-topic nu.........jammer  :s

38

Weet ik, keurig weer OT: ik heb geen idee of je überhaupt kant-en-klare kapsels ergens kan kopen.

Bij de AH ook nog niet gezien......

39

mathanja schreef:

iedereen bedankt voor jullie reacties ik weet nu even genoeg de meningen verschillen

mijn mening hierover 'k ga ze lekker zelf bakken dan zijn ze lekker vers ;)

ja ik vind het idd nog steeds kinderachtig v/d buurvrouw door te zeggen:Dat is het geheim v/d smid je deelt uiteindelijk dezelfde hobby toch

mijn les en tip blijf lekker zelf bakken :Y

Ik ben blij dat je ze zelf gaat bakken, dat is echt beter en lekkerder! Zo hou je je klanten ook sneller tevreden en mond op mond reclame is echt de beste reclame die er is ;) Succes ermee!

Veel liefs Rafaëla

40

Ik wist niet eens dat ze bestonden.. kant en klare kapsels... ik weet dat sommige dames ze bij de bakker bestellen..

Hier sta ik elke keer braaf in de keuken te bakken... mijn kapsel is vaak verser dan vers... heerlijk hoor.... en ik heb ook wel eens weken dat ik er bijna 20 sta te bakken maar ach.. hoort erbij

41

Marianne schreef:
mathanja schreef:

;) thxs dacht dat ik in de goeie zat

Daar snap ik nou echt niks van.... je stond in "Over de site"??

Maar als je begint met workshops geven, kun je dan niet beter eerst beginnen met kapsels (leren) maken? Je bent toch net begonnen? Of stel ik nu een erg rare vraag?

maakt niet uit ;)
ben nu 3 mnd geleden ermee begonnen maar de kapsels zelf maken ligt het niet aan ;) 't is meer voor mij een gemak als ik in de toekomst grote bestelling of workshops krijg ;)
het bakken vind ik zelf veels te leuk
lukt me helaas niet om foto's op de site te krijgen.... :nooo

42

Thimomam schreef:

Tis geen groothandel maar bij de AH liggen ze in het schap?

Bij/in welke schap?  Ik heb ze nog nooit gezien bij AH!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

43

sugar100 schreef:
Thimomam schreef:

Bij/in welke schap?  Ik heb ze nog nooit gezien bij AH!

Bij ons liggen ze als je met je neus voor de cakemix, kwarktaart e.d. staat helemaal onderin in een doorschijnende folieverpakking.

Say YES with joy. Say NO without fear.

44 Laatst bewerkt door Glamour (27-12-2010 13:29)

mathanja schreef:
Thimomam schreef:

wij hebben geen AH dus mocht ik een x dichtbij in de buurt zijn ;)
wat bedoel je met er zijn er genoeg en wees jezelf???

Hier heb ik mij wel 5 minuten mee bezig gehouden... wat bedoelt ze toch? hahaha... Thimomam's onderschrift bedoel je... dat staat onder al haar berichtjes. Is gewoon een citaatje... bijna iedereen heeft er één. Sorry.. beetje OT. Ik heb ook nog nergens kant en klare kapsels gezien. Ik heb wel eens gehoord van iemand die ergens een basis workshop ging doen, en dat op taartbodems van de supermarkt(!!) werd gedaan... dat vond ik wel heeeeeeeeeeel erg.

Er zijn wel mensen die hun kapsels door de bakker laten bakken. Dat kan soms wel schelen, al moet je vaak wel de bakvormen leveren.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

45 Laatst bewerkt door karla (27-12-2010 19:52)

misschien bedoel je de vlaaibodems,zo,n droge hap waar een blikje op moet?? ik heb verder nog nooit iets zien liggen wat op een kapsel lijkt?(nu vind ik niet dat een vlaaibodem op een kapsel lijkt hoor :nooo ) :lol:

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

46

Bij AH zijn echt kapsels te koop, maar lekker zijn ze niet hoor, ik vind het echt een droge stugge hap. Heb 't ooit een keertje voor eigen gebruik uitgeprobeerd....nou dat was dus eenmalig :(  Als je een zelfgebakken kapsel hebt geproefd vind je de AH kapsels denk ik niet te (vr)eten :D  kan me overigens wel voorstellen dat het handig zou zijn om goede kapsels kant en klaar te kunnen kopen, maar blijf zelf wel bakken;-)

47

el schreef:

Bij AH zijn echt kapsels te koop, maar lekker zijn ze niet hoor, ik vind het echt een droge stugge hap. Heb 't ooit een keertje voor eigen gebruik uitgeprobeerd....nou dat was dus eenmalig :(  Als je een zelfgebakken kapsel hebt geproefd vind je de AH kapsels denk ik niet te (vr)eten :D  kan me overigens wel voorstellen dat het handig zou zijn om goede kapsels kant en klaar te kunnen kopen, maar blijf zelf wel bakken;-)

Heb geen idee of ze lekker zijn, heb ze zien liggen en dacht meld het even. Vind het veel te leuk om ze zelf te bakken en mooi hoog te krijgen, en hoog zijn die in de winkel in elk geval niet.

Say YES with joy. Say NO without fear.

48

In een ander topic heb ik ook gezegd dat ik op een site terecht was gekomen waar ze kant en klare kapsels verkopen (geen Roos banket) maar kan de site niet meer vinden  :s . Ze waren wel prijzig vond ik. Ik geloof dat een 20 cm € 12 kostte...

49

Kwam nu bakkerijroodenrijs tegen.................plaatje van het kapsel ziet er niet echt jammie uit  :think:

Petitpierre heeft ze ook op een PDF staan........

Esther68 schreef:

In een ander topic heb ik ook gezegd dat ik op een site terecht was gekomen waar ze kant en klare kapsels verkopen (geen Roos banket) maar kan de site niet meer vinden  :s . Ze waren wel prijzig vond ik. Ik geloof dat een 20 cm € 12 kostte...

Voor die prijs kun je ze bij mij ook wel kopen, hoor! ;)  :lol:

If live gives you lemons, make lemonade!