Onderwerp: Bloemen mandje
Ik heb echt ruzie gehad met deze taart. Maar uiteindelijk is toch gelukt om te krijgen wat ik wilde
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bloemen mandje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb echt ruzie gehad met deze taart. Maar uiteindelijk is toch gelukt om te krijgen wat ik wilde
Nou je hebt de ruzie wel gewonnen zie ik !!!!
Wat vreselijk mooi zeg.
Oooh wat leuk!!! Vertel, vertel... hoe heb je de ruzie gewonnen. hoe heb je dat hengsel zo gekregen?
Dikke complimenten!
groetjes,
Efje
Krijg nou wat Sanja...
wat heb je nou toch weer voor prachtigs gemaakt...!
Dat is nog eens een origineel bloemenmandje! Ik ben helemaal verrast. Dat hengsel... wat is het geheim?
nou dat geheim zou ik ook wel willen weten, wat een kunst werk zeg. erg goed
Gegeim ... er is geen gegeim. Hengsel wilde echt niet hard worden. Ik heb denk ik half kilo tylose toegevoegd. Maar toch niks. Maar ja. Ik ben ook iemand die altijd alles op het laatste moment doet. Taart was voor vandaag en ik wilde hengsel gelijk op het taart hebben. Had echt geen tijd om hard te worden. Wat heb ik dan gedaan.... gewoon dikke draad er in.. en hij bleef staan. Wel gezegd dat hengsel niet te eten is
WOW wat mooi zeg!!!
En denk maar zo een hengsel van puur fondant is ook niet echt lekker hoor(vind ik)
mooi zeg!!! en je hebt het slim opgelost je hengsel!
Wow! Die is gaaf geworden!
Leuk!!!
Mijn moeder is a.s. zondag jarig en ik weet nooit wat voor taart ik voor haar moet maken. Mag ik deze lenen?
Leuk!!!
Mijn moeder is a.s. zondag jarig en ik weet nooit wat voor taart ik voor haar moet maken. Mag ik deze lenen?
Zeker... waarom niet
Wat een lief mandje, heel leuk met dat hengsel! Hele lieve roosjes ook! Echt een mamataart !
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bloemen mandje