Onderwerp: Engeltje voor 1e verjaardag
Voor een verre vriendin maakte ik de taart voor de eerste verjaardag van hun dochter. En stiekem voel je je dan zeer vereerd.
Uploaded with ImageShack.us
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Engeltje voor 1e verjaardag
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een verre vriendin maakte ik de taart voor de eerste verjaardag van hun dochter. En stiekem voel je je dan zeer vereerd.
Wat een lieve taart !! 
Wil nog wel graag wat tips om de letters strakker op de taart te krijgen zonder dat ik gelijk hele dikke letters moet gebruiken en ze nog kunnen buigen.
Ik vind het een hele lieve en vrolijke taart! Leuke kleurtjes zo allemaal bij elkaar.
Misschien als je je fondant wat dunner uitrolt en de letters even laten drogen? (niet te lang, dan breken ze weer...)
erg leuk, zo met dat bloemenrandje er half op 
Hoi!
Wat is dat een hele mooie taart zeg! Ik liep zelf ook altijd te klooien met de letters. Ik heb inmiddels van alles geprobeerd, maar de makkelijkste manier vind ik het gebruiken van gumpaste. Dat gebruik je normaal voor bloemen, maar ik gebruik het nu ook voor m'n letters. Je rolt dat heel dun uit en laat t eventjes (minuutje of 5) drogen aan de lucht. Als je dan de letters ermee uitsteekt, vervormen ze niet meer. Je kunt ze dan veel makkelijker op de taart doen. Het is helemaal makkelijk als je ze een dagje van tevoren al op deze manier uitsteekt. Dan zijn de letters erg hard en blijven ze zeker weten in vorm!
Succes ermee! (zie mijn letters hieronder, deze zitten er mooi strak op!)

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Engeltje voor 1e verjaardag