1 Laatst bewerkt door Sannie1968 (23-12-2010 15:34)

Onderwerp: Creme en lila voor Dirk Jan en Thea

Hoi allemaal,

Ik heb van de week mijn 1e 3-laags taart gemaakt.

Ik werd gevraagd om een taart te maken voor een aanstaand echtpaar die gingen trouwen om zij een kindje kregen. Ze wilden graag getrouwd zijn voordat de kleine geboren werd. Dus op dinsdagmorgen om 9.00 uur naar het altaar en tegen de fotografe/buurvrouw/juf van mijn dochter zeggen: We gaan een slagroomtaart halen.

Nou zei de buurvrouw, daar komt niks van in, ik zorg wel voor de bruidstaart en die krijgen jullie dan van ons.

E.e.a. doorgesproken en onderstaand het resultaat:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZATWLKTI.jpg

De onderste en bovenste laag zijn gevuld met citroen/aardbei en de middelste laag met chocolade met karamel.

Ik kreeg net een mailtje dat hij zeer goed bevallen was en dat iedereen onder de indruk was.

Bedankt voor het kijken.

Groetjes,

Sandra

P.S. Wie goed kijkt ziet dat er op de achtergrond door 2 mensen een zwarte jas vastgehouden wordt. De achtergrond (en de ondergrond) waren nogal druk en dus niet mooi voor de foto. Ik heb dit creatief opgelost door die zwarte jas te gebruiken. Je ziet helaas alleen 2 knopen, maar goed nog altijd beter dan een bloemetjesbehang.

2

Re: Creme en lila voor Dirk Jan en Thea

Kan me goed voorstellen dat ze onder de indruk waren, hij is prachtig !!  :thumb:
enne.... goed opgelost met die jas  ;)

3

mooie taart  en als je het niet gezegd had van die jas had ik het niet gezien , nu lijken de knopen net een paar ogen in het donker. :lol:

4

:thumb:  :thumb:  Die jas...had ik in 1e instatie echt niet gezien!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl