1

Onderwerp: Zelfgemaakte kwarktaart van Dr.Oetker invriezen??

Ik heb een blanda van 20 cm belegt met cakerolplakjes en toen gevuld met kwarktaart van Dr.Oetker. Alleen heb je dan dus kwarkmengsel over!! Ik heb hiermee maar 2 kleine blanda's 12 cm gevuld. Nou is de grote taart nog niet op en er staan momenteel 2 biscuit kapsels in de oven voor de kerstdagen ofwel die 2 kleintjes zijn over.
Weet iemand of ik deze kwarktaarten uit een pakje kan invriezen????

2

Re: Zelfgemaakte kwarktaart van Dr.Oetker invriezen??

ik zou zeggen : gewoon proberen, weggooien kan altijd nog  :lol:

Maar ff serieus : ik heb geen idee...

Liefs Samantha

3

volgens mij kan dat wel

groetjes cicindy......een enthousiaste beginneling

4

Ja hoor dat kan ik koop deze pakken ook in Nederland. en als ik dan thuis ben dan maak ik ze klaar, zit vaak ook met datums he :) dus soms noodzaak...

en dan doe ik kwarkvulling in de vriezer. laten ontdooien in de koelkast en het is weer goed te gebruiken..

groetjes judith

Ze zitten in de vriezer maar het het goede voornemen voor 2011: "minder taartje eten meer taartjes maken" zullen ze er nog wel even in blijven zitten!!

Op een of andere manier is onze vriezer uit gezet?!?!?! Er was dus al veel half ontdooit toen ik er achter kwam. Het taartje dus ook en die hebben we vanavond dus maar op moeten eten  :9 .
Het was nog heel erg lekker maar ik zou het mijn visite niet voorzetten. De structuur was toch anders dan als 'ie vers is.