Onderwerp: Hallo iedereen!
Hallo allemaal !
Ik ben "ShaWa", bijna 30 jaar en ik heb een nieuwe hobby..........TAARTEN MAKEN!!!
De laatsten jaren is mijn interesse steeds gegroeid en sinds een paar maandjes geleden heb ik besloten er wat mee te gaan doen. Alle tips zijn dan ook zeer welkom!
In januari ga ik ook de Wilton course volgen en daar kijk ik erg naar uit!
Mijn allereerste fondantcake heb ik dit jaar november gemaakt voor mijn ouders. Die waren 36 jaar getrouwd. Het duurde aardig lang, maar ja als beginnerling!
Voor de roosjes....ja daar heb ik eerst veel youtubefilmpjes voor bekeken en gewoon maar eens uitgeprobeerd. Ik heb de taart gemaakt met de dingen die ik al in huis had.
Twee weken geleden had een vriendin van mij haar suprisebabyshower en ik heb toen een 2 laags taartje gemaakt met babyshoes gemaakt van fondant.
Eerst flink gelezen hier op de forum en youtube, toen flink geoefend en toen de uiteindelijke babyshoes gemaakt.
Ik kreeg zulke leuke reacties! Toen ik binnen kwam en de shoes erop wilde plaatsen stonden ze met hun fototoestel al foto's te maken.
Uiteraard kon het allemaal wat netter, maar ik ben best trost op deze taart en de babyshoes.
En dit is toch zo een leuke website/forum !
Groetjes!
What I Love To Make
Is a Delicious ShaWa Cake !
(quote net verzonnen ! )