1

Onderwerp: teletubbie taart

Hallo,

Mijn zoontje word over 2 weken 1 jaar en ik wil graag een teletubbie taart voor hem maken. Mijn plan was om een vierkante taart te maken met een groene laag erover heen. Ik wilde er graag van die kant en klare teletubbies boven op zetten.
Mijn vraag is: waar kan ik die kopen of bestellen via internet.
En waar vind ik groene kleurstof?
Ik heb ooit wel eens een simpele taart gemaakt, maar dit is mijn eerste taart op deze manier. Wie wil mee een beetje op weg helpen.
Mijn zoontje is helemaal gek van de teletubbies, dus lijkt me dit heel leuk.
Je kunt ze ook kant en klaar kopen bij de bakker, maar daar zijn ze wel erg duur.

groetjes Djoke

2

Re: teletubbie taart

Hoi Djoke,

Kijk eens bij de links. Daar staat Cake Adventures en die verkopen cake kits. Onder CA serie staan de teletubbies. Geen idee wat het kost maar misschien is het wat. Zijn er geen tubbies te koop bij de grotere speelgoedzaken?

Veel succes Peronne

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl

3

Hoi Djoke

Ik weet niet of je een vomar in de buurt hebt? Die hebben nl. nu standaards met allemaal van die verjaardagspakketjes, zitten ook teletubbies tussen, maar ook bob de bouwer, nemo enz.! Ik heb de teletubbies ook wel bij de schlecker zien liggen, maar dat kan ook een tijdelijk iets zijn geweest.

Je zou bij mij kleurstoffen kunnen bestellen, maar ook voorgekleurd marsepein. Dan zou je ook nog wat verschillende kleurtjes kunnen nemen waardoor je bijv. de naam van je zoontje of zijn leeftijd nog op de taart kunt maken. Of wat bloemetjes ofzo!

Daar kun je me over mailen, geen probleem. Stel dat je nou niet zo'n winkel in de buurt hebt, dan wil ik wel zo'n pakketje voor je kopen en het met de eventuele bestelling meesturen!!

Ik hoor het wel en anders veel succes!!

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

4

Hoi Inge en Peronne,

Nog bedankt voor jullie snelle reakties.
Heb er een weekje overnagedacht en vanmiddag maar eens de stad in.
Had gehoord dat ze daar ook teletubbie taarten hadden.
Kwam ik daar in de winkel zag ik daar zo`n pakketje liggen met de 4 tubbies.
Ik helemaal blij natuurlijk.
Kom ik thuis haal de tubbies uit de verpakking. Neem ze alle vier in mijn hand en loop zo naar mijn zoontje die op de grond zat te spelen.
Ik al zingend met de 4 tubbies naar hem toe lopen. Hij een brede lach . Zo van he die ken ik. Loopt de hond mij voor de voeten. Ik struikel daar over. En lig vervolgens languit op de vloer. De tubbies vliegen alle kanten op en mijn zoontje begint spontaan te huilen.
Ik hem eerst troosten. Toen mijn hoofd eens voelen en welja. Een beste buil. hahaha
Ik naar boven mijn man het verhaal vertellen. Kom ik beneden heeft die (rot) hond de tubbies te pakken gehad. Lala en dipsy misten onderdelen. Ik kon wel janken.
Het was namelijk het laatste pakketje. En ze kregen ze ook niet weer.
Dus ik alle onderdelen bij elkaar zoeken. En geprobeerd om met seconde lijm de schade te herstellen. En gelukkig het is gelukt.
Ik moest jullie dit even vertellen. Dit word een taart met een verhaal erachter.
Heb nog wel een paar vraagjes, maar die komen morgen wel.

groetjes Djoke

5

Hallo,

Hoe kan ik bestellen dan bij die Cake Adventures ??
Gr Mandy

Mijn taarten zien?? Kijk dan op www.cakecompany.nl

6

Je zou ze ook kunnen puzzelen. De snoetjes zijn wel niet zo gemakkelijk maar aangezien je de poppetjes hebt zou je ze als malletje kunnen gebruiken en zo op de taart gebruiken.
Misschien heb je hier wat aan.