1

Onderwerp: cacaoboter waar te koop?

wie kan me vertellen waar in de cacaoboter kan kopen om door de chocolade te doen om lollies te maken. ik weet dat je die van calabout bij verschillende groothandels kan kopen maar die zijn weer in grote verpakkingen en zo vaak gebruik ik het niet.

Re: cacaoboter waar te koop?

Het suikeratelier heeft het ook. Ik weet alleen niet zeker of je het ook in de webshop kunt bestellen, maar dan zou je wel even kunnen bellen natuurlijk :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

ik zag het bij de C1000 van shoba, geen idee of dat geschikt is voor botercreme, het zat in zo;n smeer-kuipje  :think:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

De Aldi had vroeger ook cacaoboter, ook van choba

5

Vind choco op brood echt niet lekker, kun je het niet zelf maken? Cacao roomboter en suiker?

Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal.

6

cacaoboter is toch alleen het vet van de cacao? Volgens mij bedoelen Tirza en Liessa Chocoladeboter, maar dat is dus heel wat anders.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

7

Ja, dat vreesde ik eigenlijk al. Maar het is wel heel lekker  ;)

ja mirjam, heb het even opgezocht, t is idd chocolade boter :lol:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

9

Hoi,
zie nu pas dat je dat gevraagd had bij mijn topic.
Ik heb het in droge (poeder vorm) gekocht bij het taarten winkeltje in Spijkenisse. Ze heeft gewoon 100 gr afgewogen in een bakje voor me gedaan, kostte iets van 1,35 geloof ik.
Ze heeft ook een website. mail me anders maar.

Life is what you make of it...

10

bedankt meiden voor de antwoorden. ik bedoel idd de poeder en niet de chocolade boter :)