1

Onderwerp: Voor een teleurgesteld 9-jarig manneke ...

Mijn oudste is vandaag jarig, alweer 9 jaar.
Hij houdt niet van taarten met marsepein of fondant dus hij kreeg cakejes. Cakes met witte chocola met frambozen, toef van frambozen-MBC, met suikerparels en wat witte chocola.

Maar helaas, door de sneeuw kan er niemand komen. De lieve schat begrijpt dat volkomen, maar is natuurlijk wel enorm teleurgesteld.

http://i112.photobucket.com/albums/n185/Kaatjekikker/IMG_3254.jpg

http://i112.photobucket.com/albums/n185/Kaatjekikker/IMG_3257.jpg

Groetjes Karine

2

Re: Voor een teleurgesteld 9-jarig manneke ...

Dat is wel sneu ja.... gelukkig heeft hij lekkere cakejes !  ;)  en van harte gefeliciteerd !!

3

Ah, dat vind ik nou echt heel sneu!! Wij hebben ook een verjaardag van een 8 jarig vriendinnetje, maar we gaan er toch echt naartoe hoor, zou het zo sneu vinden als er niemand komt, op die leeftijd is dat echt nog niet te verkroppen!!

Ik ken m niet, maar bij deze: Een dikke verjaardags-zoen en evengoed, een fijne dag verder.....

Gr. Marjolein

I just love it....!!

4

Inderdaad sneu! Maar een prachtige cupcakes die vooral ook errug lekker klinken!!! Goede combi!

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl

mamalein schreef:

Ah, dat vind ik nou echt heel sneu!! Wij hebben ook een verjaardag van een 8 jarig vriendinnetje, maar we gaan er toch echt naartoe hoor, zou het zo sneu vinden als er niemand komt, op die leeftijd is dat echt nog niet te verkroppen!!

Ik ken m niet, maar bij deze: Een dikke verjaardags-zoen en evengoed, een fijne dag verder.....

Gr. Marjolein

Ja, het is sneu, maar echt niet verantwoord voor onze familie om te gaan rijden. Ze wonen allemaal minimaal een half uur rijden hiervandaan (normaal dan!). Ze kwamen al amper het dorp uit. Nee hoor, het kon gewoon echt niet.
Christan is een zeer verstandig manneke.
Hij wilde van zijn verjaardagsgeld een DS kopen, die komt er deze week sowieso. Ondanks dat hij gister alleen nog maar een tientje heeft gekregen ;)

Groetjes Karine