Onderwerp: Toepasselijke winter cupcakes!
Gemaakt voor de cupcake-ketting voor Almie!
Winter wonderland. Gevuld met framboos-fruitfris en kokos als topping.

www.zoetmetstijl.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Toepasselijke winter cupcakes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gemaakt voor de cupcake-ketting voor Almie!
Winter wonderland. Gevuld met framboos-fruitfris en kokos als topping.

Wat leuk! En mooi gepresenteerd
heel mooi gemaakt, en idd ook mooie foto's
En ze zijn leuuuuuk en lekkerrrr!
De allereerste keer dat er iemand iets voor mij gebakken heeft en ik ben er super trots op 
En ze zijn leuuuuuk en lekkerrrr!
![]()
De allereerste keer dat er iemand iets voor mij gebakken heeft en ik ben er super trots op

Leeuuk! Hoe heb je je boompjes nou gemaakt?
dat heb je toppie gemaakt Inge
(vind alleen de sneeuwman een beetje halloween8ig overkomen
) maarrrrrrrrrrrrrr je had ze ONS ook best mogen brengen want ze klinken overheerlukst 
maarre..........ho es ff...
is dit niet weinig verrassend voor jullie? het gaat er toch ook een beetje om nieuwe contacten te maken en andere ideeen enzo. Tenminste dat stel ik me voor met deze ketting en dan toch naar elkaar toe 
Maaaaar, er zitten vast ook Newbs bij, zoals ik!
En dan zijn nieuwe topics met voor de gevorderden wellicht weinig inspirerende ccs juist superdepuperleuk!
Dus: kom maar op! 
maarre..........ho es ff...
is dit niet weinig verrassend voor jullie? het gaat er toch ook een beetje om nieuwe contacten te maken en andere ideeen enzo. Tenminste dat stel ik me voor met deze ketting en dan toch naar elkaar toe
Omdat er in friesland maar heel weinig mensen meedoen is er geen andere optie om het zo in te plannen....vandaar! En het is toch leuk om cupcakes/taart van iemand te ontvangen,ookal ken je die persoon? Je kunt altijd van elkaar leren.
Hartstikke mooi gemaakt zeg !
Leuk geheel zo!!
Maar ik moest ook even goed kijken bij dat sneeuwmannetje, hij heeft wat horror achtigs!!Maar ja zoals smarianne al zei: een beetje halloween achtig!!haha
Groetjes Darlene
heel leuk gedaan
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Toepasselijke winter cupcakes!