1

Onderwerp: ff voorstellen

Hoi allemaal

Ik ben Norbiba, ben een jonge vrouw van bijna 30 jaar. Ben getrouwd met een hele lieve man en we hebben samen een zoontje van 13 maanden oud genaamd Cahya (spreek je uit als kaja)

Mijn hobby's zijn scrapbook, paardrijden en sinds kort cupcakes en taarten! Zoooo leuk hahaha weer een verslaving erbij.
Mijn mams doet ook aan scrapbook en cupcakes & taarten saampjes met mij...erg gezellig :)

Ik hoop hier op het Forum veel tips enz te kunnen lezen en uiteraard ook gezelligheid ;) Ik kom al een tijdje op deze site en vond dan ook tijd om mij aan te melden.
Wat worden er hier mooie dingen gemaakt zeg, ben benieuwd wat jullie van mijn cupcakes en taarten vinden.

Groetjes Norbiba

2

Re: ff voorstellen

Hi Norbiba!
Lekker kokkerellen :D
Mooie en originele naam heb je! Wat zijn je roots?
Mooie naam voor je zoon, en leuke leeftijd ook! Hoe gaat t met stappen?
Met welke methode scrap je? Zelf hou k t meeste van Azza, lekker rustig (kost minder tijd ;))
Groetjes,
Bianca (ook nieuw hier!)

Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal.

3

Blubha schreef:

Hi Norbiba!
Lekker kokkerellen :D
Mooie en originele naam heb je! Wat zijn je roots?
Mooie naam voor je zoon, en leuke leeftijd ook! Hoe gaat t met stappen?
Met welke methode scrap je? Zelf hou k t meeste van Azza, lekker rustig (kost minder tijd ;))
Groetjes,
Bianca (ook nieuw hier!)

Ik ben half indonesisch en daar komt mijn naam en die van mijn zoontje dus ook vandaan.
Nee ik ben echt van over the top scrappen hahaha ik hoe van vintage en druk. heb ook meerdere malen in design teams gezeten maar daar heb ik geen tijd meer voor.
Veel te lezen hier he...niet bij te houden..erg leuk

4

Ik vind 't Heeeeerlijk hier :D Lekker kletsen over de allerleukste hobbies!!!
Kan je ook lekker indo koken? :D:D

Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal.