Onderwerp: mini cc's
ik wil voor mijn dochter mini cupcakes maken als traktatie voor het kdv maar hoeveel moet ik er ongeveer per kind doen ?
groetjes patricia
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » mini cc's
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik wil voor mijn dochter mini cupcakes maken als traktatie voor het kdv maar hoeveel moet ik er ongeveer per kind doen ?
groetjes patricia
Om uit te delen? Gewoon 1. Het hoeft echt geen maaltijd te zijn, hoor. Bovendien hebben ze waarschijnlijk ook nog een koekje o.i.d. van thuis voor hun 10-uurtje.
nou ze zitten niet op de peuterspeelzaal maar op het kdv en de traktatie is dan i.p.v. een koekje
Dan zou je evt. voor een 2e rondje kunnen maken. Of anders ieder een gewone maat cupcake.
Alvast gefeliciteerd met je dochter!
Ik heb er altijd maar ééntje gemaakt. Ook voor op het kdv. Dat is écht genoeg hoor!
Mijn dochter heeft afgelopen maandag op de psz getrakteerd op mini cc's. Eentje per peuter is echt genoeg. Had er chocoladeglazuur over gedaan en dat versierd met discodip of kleine of grote smarties. Prikkertje erin met fotootje. Helemaal leuk. Voor de leidsters had ik een theedoosje met een gewone cc en winterthee. Kaartje eraan met fotootje van de jarige, viel heel erg in de smaak.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » mini cc's