Onderwerp: Nog twee taartjes
Dit taartje heb ik met mijn zoon gemaakt. Hij vond de Holland suikertjes van Xenos zo leuk.
www.mb-specials.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nog twee taartjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit taartje heb ik met mijn zoon gemaakt. Hij vond de Holland suikertjes van Xenos zo leuk.
hij is mooi geworden 
Leuk! Heb ze daar idd gezien, zo ook de kerstsuikertjes die ik ga gebruiken voor mn staande kerstboom volgende week 
Leuk! Heb ze daar idd gezien, zo ook de kerstsuikertjes die ik ga gebruiken voor mn staande kerstboom volgende week
Die heb ik ook liggen. Alleen was het rendier half onthoofd zag ik vandeweek. Maar met lijm heb ik m nog kunnen maken.
ze hebben altijd wel leuke dingen daar vind ik.
Ben benieuwd naar je staande boom.
Ga toch ook maar eens even kijken bij Xenos.... want ik vind die suikertjes wel heel erg leuk
MamaAlisha schreef:Leuk! Heb ze daar idd gezien, zo ook de kerstsuikertjes die ik ga gebruiken voor mn staande kerstboom volgende week
Die heb ik ook liggen. Alleen was het rendier half onthoofd zag ik vandeweek. Maar met lijm heb ik m nog kunnen maken.
ze hebben altijd wel leuke dingen daar vind ik.Ben benieuwd naar je staande boom.
Thnx, ik ben ook benieuwd. Was een opdracht van mn husband, die weet t wel uit te zoeken haha. Hier lag er gelukkig nog genoeg lagen idd ook veel onthoofde tussen of kapotte en das niet de bedoeling natuurlijk 
heb die suikertjes zelf ook!! super leuk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nog twee taartjes