1

Onderwerp: 2 Bruidstaarten "Incognito"!!

Want het waren helemaal geen bruidstaarten  :+

De eerste is voor Emma, Emma werd vorige week 8 en had hele specifieke wensen voor haar taart ( en 50 bijpassende cc's)

Gevuld met vanille creme en Lemoncurd

http://img530.imageshack.us/img530/4903/emmauf.jpg

http://img406.imageshack.us/img406/9450/emma2p.jpg

De tweede taart was op verzoek van Lief
Hij heeft vanavond een SinterKerst toernooi van de badminton vereniging en hij wilde graag een taart meenemen.
Ik mocht me heerlijk uitleven en heb dus mijn nieuwe molds uitgeprobeerd en toch een soort bruidstaart van gemaakt..
Echter.. De nieuwe kerstballen die ik in Zweden heb gekocht lijken verdacht veel op de hartjes mold die ik van het weekend kocht  :+ Zo kwam ik op het idee de hartjes 'op te hangen' op de taart..

Gevuld met Lemoncurd creme, vanilla frosting en stukjes peer

http://img809.imageshack.us/img809/740/badminton2010.jpg

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

2

Re: 2 Bruidstaarten "Incognito"!!

Prachtig!

3 Laatst bewerkt door Ania (13-12-2010 22:53)

Super mooi, heel leuk idee zo met die hartjes! Prachtig!

Zoete groetjes, Ania
www.TaartjesBakker.nl

Ze zijn prachtig Belinda, twee mooie en strakke stapels en ze zijn heel stijlvol :thumb:  En de vulling klink ook  :P  jammie!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

5

Ik vind het echt 2 hele mooie taarten!!

Heb je die vlinders van fondant gemaakt? Ik heb die zelf nl. ook maar tot nu toe alleen nog maar met marsepein gebruikt en krijg ze dus niet zo mooi staand, zakken veel te snel weer in(nu heb ik ze ook niet lang laten drogen dus wellicht is dat ook fout van mij).

En dan heb ik nog een beginnersvraagje. De vlinders zijn zo mooi zilver maar volgens mij is de achterkant nog wit. Heb je dit bewust gedaan omdat je anders met het opplakken vlekken op je taart krijgt?

En mag ik hem opslaan voor inspiratie want vind ze echt HEEEEL mooi!!

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

Mooi!

Allebei errug mooi!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

8

Vind ze allebei prachtig!!! :thumb:

Liefs, Zanoni

9

Beide prachtig  :thumb:

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

10

Prachtig allebei.

11

mooi, mooi en wat klinkt die laatste vulling lekker :9
vind de zwart witte randen om onderste taart heel mooi staan!! :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

12

Heel erg stijlvol!   :thumb:

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

heel erg mooi!!

'I love it when a cake comes together'

14

Steffie70 schreef:

Heb je die vlinders van fondant gemaakt? Ik heb die zelf nl. ook maar tot nu toe alleen nog maar met marsepein gebruikt en krijg ze dus niet zo mooi staand, zakken veel te snel weer in(nu heb ik ze ook niet lang laten drogen dus wellicht is dat ook fout van mij).

En dan heb ik nog een beginnersvraagje. De vlinders zijn zo mooi zilver maar volgens mij is de achterkant nog wit. Heb je dit bewust gedaan omdat je anders met het opplakken vlekken op je taart krijgt?

Hey, ja ik heb de vlinders van fondant gemaakt en de fout gemaakt door ze van wit fondant te maken en daarna met zilver te sprayen..
Daardoor zijn ze aan de achterkant nog wit. Volgende keer maak ik ze van grijs fondant en dan pas sprayen.

Ik zet ze zo opstaand door een W vorm te vouwen van een A4 papiertje (wel steviger dan printer papier) en dan heb ik 2 'vouwen' waarin ik ze een dagje te drogen leg.. echt een dag is al niet eens nodig.. een paar uurtjes is voldoende (wel met tylose erdoor)

Dus je hebt helemaal gelijk hoor wat betreft de achterkant van de vlinders!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

15

mooie taarten...
welke hartjes mold is het die je gebruikt hebt?
:thumb:  :thumb:  :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

16

Dat is de hartjes mold van Alphabet molds

17

Bommeltje schreef:
Steffie70 schreef:

Hey, ja ik heb de vlinders van fondant gemaakt en de fout gemaakt door ze van wit fondant te maken en daarna met zilver te sprayen..
Daardoor zijn ze aan de achterkant nog wit. Volgende keer maak ik ze van grijs fondant en dan pas sprayen.

Ik zet ze zo opstaand door een W vorm te vouwen van een A4 papiertje (wel steviger dan printer papier) en dan heb ik 2 'vouwen' waarin ik ze een dagje te drogen leg.. echt een dag is al niet eens nodig.. een paar uurtjes is voldoende (wel met tylose erdoor)

Dus je hebt helemaal gelijk hoor wat betreft de achterkant van de vlinders!

Het viel me op en ik had eigenlijk meteen de gedachten dat dat misschien wel zo zou zijn vanwege evt. vlekken :o  Tja beginnertje ben ik nog maar vandaar. En als ik al die mooie taarten voorbij zie komen denk ik vaak ohhhhh als ik dat ook eens zou kunnen zou toch machtig zijn. Wel een goede tip van je grijze fondant en dat papiertje. Ga ik zeker eens proberen want van marsepein worden de vlinders lang zo mooi niet als die jij hebt gemaakt!

Hartelijk dank voor je uitleg en nogmaals ik vind ze echt top!

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

18

Wauw!! Weer geweldig mooi! :thumb:  :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

19

ze zijn wel mooi hoor,
welke zilver kleur heb je hier gebruikt??

20

Het is de luster spray van PME

Deze http://www.deleukstetaartenshop.nl/glan … -4425.html