1

Onderwerp: Garantie bij Kenwood van de Makro?

Hallo allemaal,

Ik wil heel graag een Kenwood Patissier hebben, maarrrr hier in Den Helder en omstreken niet aan te komen.
Nu lees ik hier dat hij volgende week weer in de aanbieding is bij de Makro. Zelf heb ik geen kaart en die moet ik dan nog zien te regelen, maar weet iemand me te vertellen hoe het met de garantie zit bij een apparaat dat je bij de Makro gekocht hebt.
Stel hij gaat defect, moet ik dan elke keer weer een kaart regelen en het apparaat naar A'dam of Beverwijk brengen, of moet je hem opsturen? Dat kan ook een dure grap worden als je pech hebt.
Wie heeft ervaring met de servicegarantie van de Makro en kan me hier meer over vertellen.
Wie weet waar ik hem nog meer kan kopen en dan graag een winkel in de buurt en niet via internet.

alvast bedankt voor jullie hulp,
Yvonne

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

2

Re: Garantie bij Kenwood van de Makro?

2 jaar garantie, via de Makro af te handelen (daar dus heen brengen/ophalen). Gaat dus niet via versturen naar de Makro (is mijn ervaring).

3

annick67 schreef:

2 jaar garantie, via de Makro af te handelen (daar dus heen brengen/ophalen). Gaat dus niet via versturen naar de Makro (is mijn ervaring).

Alvast bedankt voor dit antwoord, ik moet dan dus elke keer een kaart zien te regelen en dan ben ik alweer 2 ritten naar A'dam kwijt, brengen en weer ophalen als hij weer gemaakt is.
Nou ja eerst maar een kaart zien te regelen.

4

Mij hebben ze aan de telefoon van Kenwood gezegd dat ik hem gewoon naar hun mocht opsturen.
Dus je hoeft hem niet perse naar de makro te brengen.

Pasgeleden heb ik hem wel naar de Makro gebracht en helaas is dat niet helemaal goed gegaan met het gevolg dat we er intotaal 4 keer zijn geweest ervoor...... brengen/weer ophalen/weer terug brengen want aparaat lag in 3 delen  :s /daarna weer ophalen.
Maar hij is nu gemaakt en staat nu lekker op zijn plekkie........op zolder als reserve Kennie ahhaha

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

vragen over dit soort producten mogen in td algemeen

[move]---> daarheen dus

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Mamav2Boys schreef:

Mij hebben ze aan de telefoon van Kenwood gezegd dat ik hem gewoon naar hun mocht opsturen.
Dus je hoeft hem niet perse naar de makro te brengen.

Nou dat klinkt al wat beter dan dat heen en weer rijden, de porto was zeker een rib uit je lijf???

7

Ik lees mee...

Wil em nl ook halen (ik heb wel een pas) maar moet daarvoor naar Groningen. Dit is vanaf hier ong. een uurtje maar dan moet je niet teveel gedonder hebben met reparaties en garantie.
want 99 euro (excl trouwens! voor mensen die geen bedrijf hebben ff opletten) is niet veel maar wordt wel veel als je heen en weer naar Groningen moet ipv gewoon naar Scheer en Foppen Emmen bijvoorbeeld en dan voor 145.

Nu wil ik er gewoon vanuit gaan dat het niet nodig gaat zijn, maar misschien is dat beetje kop in het zand?

8

@ Idelet
Ik zit ook te twijfelen, wil hem graag hebben, maar is hier in de buurt niet in de winkel, Scheer en Foppen in Schagen heeft hem niet en als ik via internet bij hun bestel dan moet ik de portokosten (ook binnen de garantie) zelf betalen als hij stuk gaat en ik hem opstuur.Als je pech hebt dan ben je een kapitaal aan porto kwijt.

De dichtsbijzijnde Makro (als ik al een kaart kan lenen) is A'dam of Beverwijk, ook ruim een uur rijden vanaf hier. Kan ook een heel gedoe worden.

Ja je hoopt altijd dat hij nooit stuk gaat, maar helaas kan het wel gebeuren.

9

Ik heb zelf mijn patissier al 2 jaar en hij maakt heel wat uurtjes. Nog nooit wat aan gehad

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

10

Als je de Makro in gaat heb je een pas nodig.

Bij ons in Beverwijk is de service balie voor de ingang poortjes dus daar hoef je niet extra je pas te tonen.

Ik heb echter geen idee hoe het zit of je dan weer je pas moet tonen als je t inleverd.

je kan ze evt bellen om dat te vragen.

Enjoy, Life, Laugh and Cake!