1

Onderwerp: Patidess slagroom - mascarpone

Hallo is zit er over te denken deze smaken aan te schaffen omdat ze me erg lekker lijken maar vraag me af of ze qua smaak niet erg dicht bij elkaar liggen. Iemand ervaringen mee?
Oh ja, weet iemand misschien ook of er een smaaktoevoeging in de smaak monchou bestaat?
Ik gebruik het liefst botercreme ivm de houdbaarheid maar vind monchou zoooo lekker...

Life is what you bake it.

2 Laatst bewerkt door Taartenmarie (11-12-2010 09:52)

Re: Patidess slagroom - mascarpone

Niemand ervaringen met deze 2 smaken? En ook niemand die een antwoord op mn andere vraag heeft  :( ?

3

Ik heb helaas geen antwoord op je vragen, maar vind het idee om botercreme een mascarpone smaak te geven een goed idee, lijkt me ok erg lekker! Ben benieuwd naar de antwoorden, ik lees dus even mee..

4

Ik vind aan de mascarpone niet heel veel smaak zitten maar de slagroom maakt de bc net wat romiger die bevalt goed.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

Ik wil het door meringue botercreme doen. Heeft slagroom smaak dan ook wel zin?

6

Geen idee dat heb ik nog nooit geprobeerd

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

7

ik vind de mascarpone erg lekker :Y  :thumb:

Taartenmarie schreef:

Ik wil het door meringue botercreme doen. Heeft slagroom smaak dan ook wel zin?

ik heb ergens gelezen dat dat een hele goede combi is :Y
moet t nog steeds uitproberen  O-)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

kaar schreef:

ik vind de mascarpone erg lekker :Y  :thumb:

En hoe is ie in vergelijking met de slagroom? Of heb je die nooit gebruikt?

Vind de mbc ook al erg lekker maar met een patidess smaakje wordt ie nog lekkerder.

Niemand verder een idee hoe je botercreme een monchou smaak kan geven?

10

Zie nu net Loran cheesecake flavor. Zou dat wat zijn als monchou smaak? Weet het niet met die Loran smaakjes, ze lijken me zo chemisch smaken...