1

Onderwerp: Dummy met ontwerp voor mijn website

Vandaag de laatste hand gelegd aan een dummy-taart, die ik zal gebruiken voor mijn website. Het viel nog niet mee, geef mij maar een echte taart! Fotobewerking is helaas niet mijn sterkste kant, maar ik ben niet ontevreden. Nu nog aan de slag met het verdere ontwerp voor de website... en dan gaat hij hopelijk nog dit jaar online.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EHOAIZAN.jpg

Groetjes, Linda.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

Re: Dummy met ontwerp voor mijn website

leuk taartje hoor!!
wat is je avatar grappig!!! :lol:

Ik zing mijn eigen wijsje!

3

koekiemonster schreef:

leuk taartje hoor!!
wat is je avatar grappig!!! :lol:

Ik ook!!! (taart leuk, avatar leuk!)

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

4

leuk taartje :Y

5

Leuk taartje, mooie kleurtjes!

Ik doe het je niet na hoor, zo'n strik, maar heb er een klein vraagje over: heb je er bewust voor gekozen om hem zo groot te maken dat hij over de rand van het taartje heen komt?

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

6

Taartiana schreef:

Leuk taartje, mooie kleurtjes!

Ik doe het je niet na hoor, zo'n strik, maar heb er een klein vraagje over: heb je er bewust voor gekozen om hem zo groot te maken dat hij over de rand van het taartje heen komt?

Nee, dat was niet de bedoeling. Helaas had ik de strik al gemaakt (zelfs nog groter) en toen bleek de dummy toch iets kleiner dan verwacht...  :nooo

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

hoi,
vind hem erg mooi hoor! gaaf!
en alvast gefeliciteerd met je website :Y
groetjes neeltje