1

Onderwerp: luxe probleem

ik mag een keukenmachine voor kerst uitzoeken

zelf vind ik de kitchen aid erg mooi vooral om dat hij er ook mooi uitziet en de vele mogelijkheden

alleen nu is er ook nog de kenwood km020 deze heeft veel meer vermogen en de inhoud van de mengkom is veel groter
alleen kun je deze alleen voor het mixen gebruiken

heeft iemand ervaring/tips?

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

Re: luxe probleem

[move]---> bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

ik heb een kenwood en die bevalt mij prima, ik zou hem ook nog uit kunnen breiden met vanalles wat een keukenmachine zou moeten hebben. Er zit een dvd en boekjes bij met wat allemaal extra erbij kan.

heerlijke taartgroetjes van Brenda

4

hoi brenda dat is denk ik een ander de km020 kan dat volgens mij niet

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

5

sweety schreef:

hoi brenda dat is denk ik een ander de km020 kan dat volgens mij niet

ik ben even gaan kijken welk type ik heb en dit is de chef classic km 336. Grote mengkom. Ik heb m bij de makro gekocht toen ie daar in de aanbieding was. Ik dacht dat ik daar incl. btw 195,00 euro voor kwijt was. Maar ik vind m super! Succes met de beslissing!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

6

ik weet welke je bedoel daar heb ik ook nog aan zitten denken
maar ik ben er uit ik ga voor de kenwood
ik hoor toch nog wel eens wat negatieve reviews over de kitchen aid

7

In de lente mJam taart zijn zowel een KA als een KW getest en daar kwamen ze beide gelijk uit. Alleen was dat wel een ander type KW volgens mij, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker. Heb het gister toevallig in bed nog gelezen toen in oude mJams aan het doorbladeren was  :)

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

8

tipsytaartje schreef:

[move]---> bakken&vullen

??? Ik wil je niet tegenspreken, maar ik wilde 'm melden tot ik jouw move al zag....... Ik vind 'm meer voor deco algemeen of voor babbel..... :s

If life gives you lemons, make lemoncurd.

9 Laatst bewerkt door djehr (09-12-2010 09:20)

Mirjam5 schreef:
tipsytaartje schreef:

[move]---> bakken&vullen

??? Ik wil je niet tegenspreken, maar ik wilde 'm melden tot ik jouw move al zag....... Ik vind 'm meer voor deco algemeen of voor babbel..... :s

Dat dacht ik ook  :s , totdat ik de STICKY las...  :lol:

STICKY schreef:

Bij Bakken & Vullen hoort ook:
- alles over bakvormen/bakpannen
- alles over keukenmachines/-mixers en ovens

10

Maar even weer On topic -
Ik heb ook een Kitchenaid (al 5 jaar) en ben nog steeds heel erg tevreden. Zelf vind ik het wel prettig dat ik ook een rasp en andere accessoires op mijn machine kan aansluiten. Ik gebruik het niet heel veel maar áls ik het gebruik is het wel heel erg handig. Ik zou dan ook nooit voor een machine kiezen waar je alleen mee kan mixen.
Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur  :o

11

djehr schreef:
Mirjam5 schreef:
tipsytaartje schreef:

[move]---> bakken&vullen

Dat dacht ik ook  :s , totdat ik de STICKY las...  :lol:

STICKY schreef:

Bij Bakken & Vullen hoort ook:
- alles over bakvormen/bakpannen
- alles over keukenmachines/-mixers en ovens

Oh.... oeps..... Effe niet opgelet dus!! Dacht ik alles te weten :lol: Ga die stickys toch nog maar een keer lezen dan O-)

If life gives you lemons, make lemoncurd.