1

Onderwerp: taart overhevelen

hallo, ik denk dat ik hier niet goed zit, maar zou niet weten waar ik anders de vraag moet stellen.
als jullie een taart af hebben en je wil hem ergens anders op zetten, hoe halen jullie hem er dan af(stel hij zit op een karton, maar ik zie heel vaak leuke ingepakte onderborden met cadeaupapieer enzo). ik heb er moeite mee, want als ik een mega grote spatel pak*heb ik van de webshop) gaat ie aan de onder kant toch kapot, krijg hem dan niet verschoven.
alvast bedankt voor jullie antwoord en sorry als ik het verkeerd heb geplaatst.groetjes.

2

Re: taart overhevelen

Je legt je biscuit toch wel op een taartkarton?
Daaronder schuif je dan nml zo je spatel en zo hevel je taart over....naar bijvoorbeeld idd een onderbord....He tkarton moet je nemen in de maat van je bakvorm, zodoende zie je hem niet...
Snap je wat ik bedoel?
Grtjs

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

3

Je moet er even handigheid in krijgen. Dus niet voor het eerst proberen met een bruidstaart ;-)

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

wenko schreef:

He tkarton moet je nemen in de maat van je bakvorm, zodoende zie je hem niet...Grtjs

En als je alleen een grotere maat hebt knip je 'm gewoon bij.

Life is what you bake it.

5

oh zo, ik dacht dat je dan de taart er af moest halen, maar mijn karton is meestal groter,daarom, dan zal ik het volgende keer proberen bij te knippen.bedankt.xxx

Wel knippen voordat je je kapsel er op gaat zetten he, dus voordat je met je taart gaat beginnen. Of gewoon de juiste maat bestellen  :D

Life is what you bake it.

7

Of je zet hem meteen op je onderplaat en smeert daarna je kapsel af en bekleed hem. hoef je hem ook niet over te hevelen ;)

8

ok bedankt nogmaals, volgende keer voor ik hem er op zet ff op maat snijden.

9

Stukjes bakpapier (4 stroken) op de onderplaat leggen, kapsel erop zetten afsmeren dan de stukjes bakpapier weghalen. Onderbord schoon en taart staat er keurig en heel op!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

10

ddaan schreef:

hallo, ik denk dat ik hier niet goed zit, maar zou niet weten waar ik anders de vraag moet stellen.

Als-ie nergens anders past, hoort-ie in Taartdecoratie algemeen :)
Bij twijfel graag zelf even je topic melden, dan kunnen we gelijk even kijken.

[MOVE] --> TD Algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag