Onderwerp: Wie kan mij vertellen hoe ik een cupcakes vul?
Wie kan mij vertellen hoe ik een cupcakes vul?
Ik hoop dat iemand me dat kan vertellen!!
Groetjes Nance
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wie kan mij vertellen hoe ik een cupcakes vul?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie kan mij vertellen hoe ik een cupcakes vul?
Ik hoop dat iemand me dat kan vertellen!!
Groetjes Nance
Je kan met een appelboor een stukje cake eruit halen, vullen en evt. weer een kapje terug doen, versieren of een toef er op....klaar lekker cakeje
hoi
ik heb bij de apotheek een spuit gehaald die voor sondevoeding gebruikt word .ik vul ze vaak met gezeefde jam gaatt prima
succes
Ergens op youtube staat er een filmpje van... ik vul ze ook altijd met een spuitje met jam
Gaat echt prima!
ff op you tube kijken, daar kun je ook wat over vinden.
succes
Ik gebruik altijd gewoon een spuitzak met een spuitmondje. Even flink erin en spuiten maar! Dit doe ik per cc 3x.
Ik vul ze meestal met jam of met botercreme met een smaakje.
Zo dus:
http://www.youtube.com/watch?v=6wKKnncYhb8
Met dank aan kwebbeltje!
Bij mij werkt dat dus niet . Het is makkelijker dan met een appelboor maar ik krijg er niks in. Omdat ik nogal van vulling hou
neem ik een groter rondje dan de appelboor (bv van mijn rondjesuitsteekset) en steek daar dan een rondje mee uit. Dan leg ik een gedeelte van het rondje weer op de vulling zodat de cc weer een geheel wordt (vanwege smeltende marsepein). Misschien omslachtig, maar voor mij werkt dit het beste.
Met de appelboor een stukje eruit halen en dan de jam er in. Vervolgens afsmeren met botercrème en daarop de marsepein of fondant. Nog nooit problemen mee gehad.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wie kan mij vertellen hoe ik een cupcakes vul?