1

Onderwerp: vlinder en bumba taartje!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SPB4RZZS.jpg dit taartje hebben mijn vriendin inge en ik als eerste taart gemaakt!! we waren beretrots uiteraard en hij is best goed gelukt voor een eerste taart zonder workshop!

de volgende dag heb ik er nog 1 gemaakt voor mijn dochter omdat we haar verjaardag in 2en vierde dat werd een bumba taart!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZW4EGLPR.jpg

liefs karlijn
ik kan mijn ei kwijt bij mn taarten

2

Re: vlinder en bumba taartje!

zeker goed gelukt!!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

3

Wat een vrolijke eerste taarten!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

4 Laatst bewerkt door deffie (07-12-2010 22:06)

Prachtige & vrolijke taarten met mooie sierlijke letters  :thumb:
Natuurlijk nog gefeliciteerd met je dochtertje. Bumba is het dan natuurlijk helemaal.  Je hebt de smaakt te pakken zo te zien :Y

gr
Deffie

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

5

Die letters zijn zeker leuk!! Mooi hoor!!
Zou bij bumba zelf alleen het neusje wat kleiner gemaakt hebben denk ik, maar voor de rest:  :thumb:

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed 2012!!

6

Hey, wat een leuke taarten maak je al! Nog gefeliciteerd met Regan, en hoe smaakten ze?

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

taartdoos schreef:

Hey, wat een leuke taarten maak je al! Nog gefeliciteerd met Regan, en hoe smaakten ze?

dank je wel! ze waren heerlijk! ik had 2 vullingen gemaakt; aarbeien,yoghurt baverois en frambozen,bramen, yoghurt baverois..
die kwam er op laatst wel een beetje doorheen bij de vlinder taart want ik was toen nog niet op de hoogte van de botercreme :o

inmiddels heb ik al wat meer taarten gemaakt (wel met botercreme:D)
een stapel pieten taart en 2 kerst taarten, en ik ben samen met mijn collega haar bruidstaart aan het maken(oefenen en daarna voor het echie:P)

maar moet nog heeel veel leren.. wil eigenlijk wel graag een cursus gaan doen maar is wel erg prijzig.. moeten we eerst wat sparen:P

liefs

liefs karlijn
ik kan mijn ei kwijt bij mn taarten