1

Onderwerp: Nieuwe taartenbakster meldt zich :Y

Dag Allemaal

Sinds vandaag zal ik ook regelmatig actief zijn op dit forum.
Ik zal me eerst even voorstellen.

Ik ben Ankie, ben 37 lentes jong en ben woonachtig in de provincie Noord-Brabant in een 'klein' dorp.
Taartenbakken is een zeer grote hobby van mij, altijd al geweest. Daarom heb ik toen ik jonger was de opleiding voor Brood- & Banketbakker gevolgd en met goed gevolg afgelegd.
In januari van dit jaar ben ik zelfs afgestudeerd als docent Koken en Bakken.
Helaas werk ik niet meer in de bakkerij vanwege allergieen voor meel. Toch lukt het wel om thuis taarten te bakken, als ik maar niet te veel met het meel in aanraking kom.

Zo'n 1 1/2 jaar heb ik nu geen taarten gebakken vanwege operaties aan mijn handen, maarrrrrrrrrrr ........ nu ben ik weer helemaal los aan het gaan.
Ik maak de gewone standaardtaarten maar ook taarten voor de slanke lijn. Wat ik nog niet veel heb gedaan, maar nu wel ga doen, is taarten met rolfondant etc... maken, zeg maar de echte kunstwerken. Kan me binnenkort al uitleven, heerlijk..

Op deze forum hoop ik ideen op te doen.

Gr Ankie

2

Re: Nieuwe taartenbakster meldt zich :Y

Welkom! Ik wens je heel veel plezier met het rondkijken op het forum.  En natuurlijk ook je creaties laten zien he?  ;)

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

3

Re: Nieuwe taartenbakster meldt zich :Y

Welkom en veel plezier met je volgende taart!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"