Onderwerp: Volwassen dochter...
althans,..op papier dan. ( met deze toevoeging houdt ze een slag om de arm om toch nog te kunnen puberen)
Vandaag werd onze dochter Iva 18 jaar en daar hoort uiteraard taart bij;
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Volwassen dochter...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
althans,..op papier dan. ( met deze toevoeging houdt ze een slag om de arm om toch nog te kunnen puberen)
Vandaag werd onze dochter Iva 18 jaar en daar hoort uiteraard taart bij;
Geweldig mooie taart.
Die tiara vind ik erg speciaal.
(misschien ook maar eens gaan leren)
en natuurlijk gefeliciteerd met je dochter.
Prachtig!
En inderdaad: hele mooie tiara.
Zijn daar workshops voor of maak je die gewoon zelf met fondant en tylose?
Prachtig!
En inderdaad: hele mooie tiara.
Zijn daar workshops voor of maak je die gewoon zelf met fondant en tylose?
Ik geef de workshop kussen met tiara,waarbij je o.a. leert om zo'n mooie tiara te maken. Deze tiara heb ik tijdens 1 van de workshops als voorbeeld gemaakt.
Op mijn site staan verschillende data voor de workshop zowel bij mij in het atelier in Rosmalen als op diverse locaties in Nederland.
Mooie taart! Mag ik vragen hoe je je goud zo mooi krijgt? Zelf gebruik ik altijd een gele ondergrond met daarover goud dust maar daardoor krijg je wel een beetje 'geelgoud'.
*Zucht*....
Je moeder zal maar zulke mooie taarten maken...
Dan zou je toch wensen dat je elke maand jarig bent!!
Gefeliciteerd met je dochter Marjolein!
schitterend! ja bommeltje! of een verweekdag
Tjeetje had ik maar een moeder die me voor vandaag z'n mooie taart gemaakt had;)
Ik moest hem helaas zelf maken:)
Ontzettend mooi!!En gefeliciteerd me de verjaardag van je dochter
ps misschien heel brutaal maar zou je me kunnen vertellen waar ik de afbeelding vind van die mooie tiara?
ps misschien heel brutaal maar zou je me kunnen vertellen waar ik de afbeelding vind van die mooie tiara?
Niet brutaal hoor, maar die afbeelding vind je alleen in mijn hoofd. Heb ik niet op papier, maar maak ik uit de losse pols.
Moooi gedaan! Echt super, wat ben jij handig "uit de losse pols" Kunstwerkje!
Mooie taart! Mag ik vragen hoe je je goud zo mooi krijgt? Zelf gebruik ik altijd een gele ondergrond met daarover goud dust maar daardoor krijg je wel een beetje 'geelgoud'.
Ik gebruik in principe ook altijd een gele ondergrond en gouddust ( zoals bij de '18') Voor de tiara had ik een witte ondergrond en heb ik hem goud gemaakt met goudverf ( alcohol met dust)
wat een vrolijke meisjestaart, héél mooi!
Mooi zeg!!
Die wil ik ook wel!
Je zal maar op 5 december jarig zijn!
Lijkt me niet leuk maar je hebt er toch een echte verjaardagstaart van gemaakt! En die tiara..geweldig.
Groetjes Ymie
heel mooi
wat een geweldige tiara!!! En natuurlijk is je taart een plaatje!!
erg mooi
Ontzettend mooi!!!
Jammer dat hij alleen in je hoofd zit
Bedankt voor je antwoord
@Maym het is ook echt niet leuk om op die dag jarig te zijn,tenminste ik heb dat nooit leuk gevonden:$
Als ik jouw naam zie staan zit ik al te zuchten, kan immers niet anders dan een beauty van een taart zijn dan...
En ik had weer gelijk.
WAAN-ZIN-NIG!
Ik maak deze week een tiara van royal icing, maar kan natuurlijk nooit zo mooi worden als dit zeg...
wauw...
Jammer dat hij alleen in je hoofd zit
Bedankt voor je antwoord@Maym het is ook echt niet leuk om op die dag jarig te zijn,tenminste ik heb dat nooit leuk gevonden:$
Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Mijn dochter vindt het inderdaad ook geen leuke datum. De meeste vriendinnen kunnen niet komen, omdat ze Sinterklaas vieren...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Volwassen dochter...