Onderwerp: een keer es wat anders...
....een wortel taart met walnoten mjammie lekker!
gevuld en geplamuurd met roomkaas gemixed met webshopmix voor botercreme. Gaat prima en smaakt heerlijk!!!
groet corinne
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een keer es wat anders...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
....een wortel taart met walnoten mjammie lekker!
gevuld en geplamuurd met roomkaas gemixed met webshopmix voor botercreme. Gaat prima en smaakt heerlijk!!!
groet corinne
Ik dacht eerst dat het pepertjes waren (komt door het zonlicht op mijn beeldscherm). Ik heb nog nooit worteltjestaart gegeten... het ziet er zeer smakelijk uit.
Groetjes,
Efje
Mjammie... Ziet er heerlijk uit. Receptje graag!!
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
wat ziet dat er gezellig en smakelijk uit. Moet toch ook binnenkort is een keer worteltaartje uitproberen
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2124728977
en hier staat het recept....makkelijk en lekker!
groet corinne
Sow dat ziet er leuk uit! Ik heb het nog nooit gegeten, ben wel benieuwd hoe het smaakt!
ondanks dat er wortelen in zitten en je het dus niet verwacht is het een zoete taart....
de wortelen zijn natuurlijk van nature zoet, maar ze houden hier de taart vooral lekker smeuig.
groet corinne
Heee Corinne, wat een leukie!! Die worteltjes zijn snoepig! En ik heb gelijk een goed idee wat ik moet bakken voor de najaarsmarkt van school!! Dit is een goed sofisch alternatief voor de kleurstofrijke taarten!!!!!
De workshop is trouwens s'avonds, ik mail je nog!!
Worteltaart is denk ik wel mijn favoriete taart, zooo lekker, vooral met die creme erop!!
Oooooh, ik ben dol op worteltjestaart!
Zo lekker smeuiig! Superidee zeg om de webshopmix te gebruiken. Dan lijkt het vast op die echt Amerikaanse creamcheese frosting! Gewoon mix met water aanmaken en dan met roomkaas mengen? en hoe doe je de verhouding roomkaas/mix?
Ga ik zeker binnenkort ook maken, heb er nu al zin in
Groetjes, Jozien.
Zo lekker smeuiig! Superidee zeg om de webshopmix te gebruiken. Dan lijkt het vast op die echt Amerikaanse creamcheese frosting! Gewoon mix met water aanmaken en dan met roomkaas mengen? en hoe doe je de verhouding roomkaas/mix?
het lijkt er aardig op...lekkerder dan wanneer ik hemzelf maak (fijner van structuur), blijft wel ietsje vochtiger, misschien ietsje minder water in doen omdat de creamcheese iets smeuiiger is
eventjes naar boven scrollen en daar staat de link naar het recept.
groet corinne
Oh Jammie worteltjestaart !!! Heerlijk
Mensen ik krijg bergen inspiratie hier, of is het jatten.............
Jum jum jum... en ook zo leuk; die worteltjes er op!
Jammie Jammie, ben gek op worteltjes taart. Dus deze ga ik zeker onthouden!!!
Deze gaan we zeker eens maken, maar dan niet met walnoten ( enige noot die ik niet zo lekker vind), zal ik dan pecannoten nemen? Heel fleurig door die worteltjes!
Het lijkt me echt niet lekker (ik moet wel direct aan die hele oude konijnen-mop denken ), maar hij ziet er w
Deze gaan we zeker eens maken, maar dan niet met walnoten ( enige noot die ik niet zo lekker vind), zal ik dan pecannoten nemen?
hmmm lijkt me erg lekker...met rozijntjes ook trouwens...ach ja, maak er wat moois van zou ik zeggen!
Het lijkt me echt niet lekker (ik moet wel direct aan die hele oude konijnen-mop denken smile), maar hij ziet er w
Groet Corinne
mjammie ziet er super lekker uit !
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een keer es wat anders...