1

Onderwerp: Cars taart

hallo allemaal,

over 3 weken ga ik een taart van cars maken heeft iemand goeie tips v/d decoratie toevallig ze zijn allemaal welkom :Y

alvast bedankt :)

Re: Cars taart

wat voor soort cars taart ga je maken? een 3D bliksem mcqueen? Je vraag staat namelijk in bakken&vullen ;)

je kunt de zoekfunctie gebruiken en daarin zoeken op cars, je zult dan genoeg ideeen vinden, want als je een iets specifiekere vraag hebt, kan die beter beantwoord worden :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

tipsytaartje schreef:

wat voor soort cars taart ga je maken? een 3D bliksem mcqueen? Je vraag staat namelijk in bakken&vullen ;)

je kunt de zoekfunctie gebruiken en daarin zoeken op cars, je zult dan genoeg ideeen vinden, want als je een iets specifiekere vraag hebt, kan die beter beantwoord worden :Y

gewoon een taart waar een auto op staat niet te groot en z'n leeftijd en niet teveel dingen 'k ben net begonnen dus het moet niet te moeilijk zijn

zal gaan zoeken ;)

dan ga ik je topic verplaatsen naar decoreren, omdat je vraag daarover gaat :Y

ik mail je nu overigens niet meer, ik ga ervan uit dat je nu zelf je topic kan terug vinden, gezien dat in mijn 2 vorige mailtjes stond :Y

als je het lastig vindt om je topic in de juiste rubriek te zetten, wil het nog al eens helpen om goed an te denken waar je vraag over gaat en bedenken waar die thuis hoort. Vragen over bakken&vullen mogen daar, en vragen over decoreren mogen in die rubriek, eigen best logisch ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs