1

Onderwerp: cc keting en koekjespotje

Voor de ccketting gemaakt voor eetjebeetje. speculaas cc met appeltjes en een kaneelroomtoef.

http://94.100.114.173/1173250001-1173300000/1173275601-1173275700/1173275677_5_WDkm.jpeg

En voor de juf van de kanjertraining (mijn dochters laatste keer afgelopen woensdag, ze is nu een kanjer met kanjerdiploma!)

http://94.100.121.68/1173250001-1173300000/1173275701-1173275800/1173275746_5_dkUK.jpeg

2

Re: cc keting en koekjespotje

Phoe, ziet er niet alleen lekker maar ook heel mooi uit!!
Ook je etiket van het potje vind ik héél leuk!!

En...wat is een kanjer-training?? :s  Is dat een soort gym ofzo??
In ieder geval wel gefeliciteerd met je KANJER hoor!! :Y

3

Thanks!

Het belangrijkste doel is dat een kind positief over zichzelf en de ander leert denken.De kanjertraining geeft kinderen handvatten in sociale situaties. Mijn dochter is vorig jaar op school ontzettend gepest (en vergis je niet er zitten niet alleen gepeste kindjes ook kinderen die pesten) en daar kon ze niet mee omgaan, dit heeft ze geleerd op de kanjertraining. Ze hebben zelfs regels:

we vertrouwen elkaar
we helpen elkaar
niemand speelt de baas
niemand lacht uit
niemand doet zielig.

Maar kijk eens op: http://www.kanjertraining.nl/

Het is voor onze dochter ontzettend nuttig geweest!

4

Dank je wel voor je uitleg!!
Wat goed dat dit soort dingen bestaan zeg!! :thumb: Ben vroeger op de basisschool ook flink gepest en ik weet zeker dat ik toen hier heel graag aan mee had willen doen!! ;)

Zo zag ik laatst op MTV een serie, if you really know me...
Waar ze op de middelbare school, met elkaar in gesprek gingen, met de zin, if you really know me.... en dan bv vertelde over wat hun dwars zat of bezig hield. Met als resultaat meer begrip en respect voor elkaar!
(sorry voor de topic-bevuiling btw! ;) )

5

Helemaal niet erg (wat mij betreft ;))
Ik ben zelf op de lagere school en op de MAVO gepest en ik zou er ook heel veel aangehad hebben toen. Maar ik moet zeggen ik heb er nu zelf ook veel van opgestoken!

Het is ook zo frustrerend om te zien dat je eigen kind dan ook gepest word! Dat brengt alle pijn van je eigen pesten weer boven!

6

Wat vreselijk dat gepest, maar wat goed dat je dochter nu een KANJER is! En als ik kijk naar jouw ketting cc's en koekjespot geldt hier zo moeder zo dochter, want je hebt het prachtig gemaakt, en daar ben jij toch maar mooi een kanjer in!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

7

Dank je wel Diana. Het leuke van die training vind ik dat ook de pesters aangepakt worden, we zijn nu bezig om te kijken of school dit pestbeleid wil aannemen.

Ik kan zeggen dat Esther ze lekker vond, haar man en (schoon)moeder vonden de kaneeltoef te overheersend (maar die houden ook niet van kaneelstok).

Zelf vonden mijn man en ik ze heerlijk!

En ik was nog even bang voor het draaien van de toef (het was mijn eerste keer) maar het is eigenlijk best heel simpel!