1

Onderwerp: Mijn eerste stapeltaart!

Woensdag voor de verjaardag van mijn dochter voor het eerst een vierkante taart bekleed en vandaag voor morgen mijn eerste stapeltaart gemaakt.

Ik was heel wat anders van plan maar het oranje marsepein (was al voorgekleurd van Funcakes) scheurde onder mijn handen vandaan. Wat een ellende was dat maar ja niets aan te doen gewoon doorgegaan en er nog wat van proberen te maken.

Ben zelf niet geheel tevreden maar dat komt omdat ik dus totaal iets anders in gedachten had.
De kleurstelling is wel mijn favoriet, echt een over de top taartje voor mijn jarige dochter (1 december maar ze krijgt morgen het GROTE mensen feestje!!!)

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TPKASF7N-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-S4SYIH6O-D.jpg

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

Re: Mijn eerste stapeltaart!

Wat een leuk taartje! Soms moet je inderdaad maar gewoon blijven doorgaan als het tegenzit en ik vind hem prachtig gelukt! Er zullen wel een hoop oh's en ah's klinken vandaag!

mooie kleuren combi!

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

3

Hij ziet er prachtig uit, mooie kleuren!

Fijne verjaardag gewenst,

Linda.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

4

Bedankt voor jullie reacties nu durf ik hem toch op tafel te zetten vandaag.
Wat kan je toch kritisch zijn over je eigen taart zeg.
Zo erg dat je bijna opnieuw zou gaan beginnen.
Maarrrrrr dat doe ik niet want ik was tot 1.00 uur bezig.

5

Ik vind het een supermooi taartje voor je 1e stapeltaart! Mooie kleuren en een mooie strik bovenop!

6

Ohhhh ik wil het even kwijt hoor dat ei van mij!!!!!

Vandaag de verjaardag dus van mijn dochter gevierd.
Niet iedereen wist nog van mijn nieuwe hobby of hadden nog niets geproefd dus ik was erg nieuwsgierig naar de reacties.

Nou ze vonden hem allemaal helemaal geweldig en de smaak was super vonden ze. Ze vonden hem echt lekker!!!

Mijn schoonzusje had voorheen altijd marspeintaarten voor haar zoontje gehaald maar was daar op den duur mee gestopt omdat ze te duur werden en niet echt meer vers werden geleverd nou die is nu dus om!!!

Ben benieuwd of er nog 'opdrachtjes' uit voort komen maar voorlopig ga ik nog lekker door met bakken.

Denk dat ze dachten ohhh daar heb je haar weer met zo'n hobby die maar voor een paar keer is maar ik heb het gevoel dat ze nu wel geloven in mij.

Ohhhhh ik ben zo blij. Lijk wel een klein kind :o
Zo ik heb mijn ei gelegd en kan nu lekker gaan slapen.