Onderwerp: taart met dilemma
in een ander topic had ik gevraagd wat te doen, de jarige wou de crazy frog, zijn mama wou bliksem, wel ik heb het zo opgelost :
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » taart met dilemma
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
in een ander topic had ik gevraagd wat te doen, de jarige wou de crazy frog, zijn mama wou bliksem, wel ik heb het zo opgelost :
Die crazy frog is precies super gelukt.
Nu zal het kind helemaal blij zijn. Goed opgelost zo ! Moeders content en kind content
Leuk opgelost!! Ziet er goed uit!!!
goed gedaan, top oplossing!!
Heel diplomatiek
leuke combi geworden Hoor!!
haha ja maar het is je wel gelukt..!!
nou hij is mooi geworden hoor en moet wel een beetje lachen.
dat er toch een crazzy frog op zit
groetjes manon
Hartstikke leuk, nu zijn ze allebei blij!
Toch wel erg grappige dat een vierjarige weet wat hij wil. mama vraagt natuurlijk (omdat ze antwoord al weet nl...een cars taart...!) wat de jarige op tijn taart wil. Komt er zomaar, ergens vandaan, heel vastberaden,mama ik wil een crazy-frog!!! nee zegt moeders...jij wilt toch een cars taart, cars vind jij toch heeel erg leuk! nee mama, ik wil een blauwe kikker!
Tja en dan denk ik dat jij een superoplossing hebt gemaakt een 3D crazyfrog die de jarige job helemaal voorzichzelf mag houden en de cars taart om te delen!
het is erg erg mooi geworden.
groet corinne
Heel slim opgelost Een super Crazy Frog en een moooooie Carstaart!
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de reactie van moeders
ik vind het superleuk opgelost!!!!!
Heel leuk geworden Catherine en super opgelost hoor!! :-D
Wat heb je dat geweldig opgelost!
Tja, aan een vierjarige moet je vragen wat hij wil en je daar dan ook aan houden of je zegt en vraagt niks en hij krijgt gewoon een taart. Supereigenwijze leeftijd en komen met de vreemdste dingen op de proppen, terwijl je dat niet verwacht.
Groetjes Ingrid
Ik had je dilemma toen ook gelezen en je hebt het super opgelost . Ik vind zowel je taart als Crazy Frog super geworden. Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de reactie van de moeder .
mama was in de wolken, echt waar! en zoontje natuurlijk ook. hup al snel het armpje van crazy frog in zijn mondje haha!
en wat zei hij toen hij doorging 'mama ik wil de taart niet meenemen, alleen de gekke kikker' hahaha
en mama maar bezig tegen haar zoontje "kijk eens, bliksem, kijk, mooi h
Pffff dat is goed afgelopen! Maar ik had het ook gedaan denk ik hoor! En het ziet er zo prachtig uit, daar MOET iedere moeder voor overstag gaan!
haha die is goed zeg ...en ja de jarige heeft het toch ook voor het zeggen. Jij hebt alleszins een 'familiedrama' ontweken,haha! Goed gedaan dat je je uurtje opgeofferd hebt om dat ventje tevreden te stellen want voor een kinderlach doen we het toch h
Hahaha! Wat goed opgelost! Prachtige taart en frog!
Kind en moeder blij!!!
Catherine,
Ben in je album naar die gekke kikker gaan kijken: HIJ IS GEWELDIG GOED GELUKT!!!!
De taart natuurlijk ook Geweldig zo'n kind dat weet wat hij wil!!!
Wat goed gedaan van je! Combi die je normaal niet bedenkt? Vraag me alleen af, waarom wil mama een cars taart!
Mooie 'frog'! En wat een originele oplossing!
geweldig opgelost en geweldige reactie van de jarige (gelijk heeft ie) Super :-D
Hahahahaha! Wat geweldig!
Ach, in animatie- en taartenland kan toch alles samen!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » taart met dilemma