1

Onderwerp: minibruidstaart

Mijn collega gaat 2 november trouwen en heeft gewoon gebakjes besteld (moorkoppen en zo). Ik vond dat ze voor haarzelf toch wel een bruidstaartje moest hebben. (kan ik weer oefenen.) Ik ga hem morgen geven ben benieuwd hoe ze hem vind. Gevuld met banketbakkersroom en mandarijntjes. Hij is 15 cm. Alleen de randjes zijn niet zo netjes.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KLNF4YHO.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CBJQ7RPT.jpg

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

2

Re: minibruidstaart

Ik vind hem heel mooi geworden, maar ik begrijp het geloof ik niet helemaal. Gaat ze pas 2 november trouwen? Moet ze de taart dan invriezen of is dit bedoeld als voorbeeld voor haar (die ze dan wel mag opeten :)).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

3

Re: minibruidstaart

Het was meer omdat ik vond dat gebakjes voor jezelf niet leuk zijn. Ik geef hem nu omdat ze daarna op vakantie gaat en ik denk dat ze hem morgenavond gelijk opeet. Want van mijn vorige taart at ze twee stukken. (hoewel ze moet nog in haar jurk).
Groetjes van Mariska

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

4

Re: minibruidstaart

Hoi naamgenote,

vind hem erg leuk hoor!! Ik had dat vanavond ook weer eens met de randjes, heb er toen een sliertje blauw langsgelegd. Kan me voorstellen dat je hier wel een vlechtje van rood/wit of een enkel lijntje rood tegenaan zou kunnen leggen. Is simpel en je ziet er niets meer van.

5

Re: minibruidstaart

Je roosjes zijn erg mooi en ik vind het heel lief van je dat je haar toch een bruidstaartje geeft ;) Wat randje betreft sluit ik me aan bij Sarakim :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Re: minibruidstaart

ik vind hem ook mooi hoor en idd als je iets langs het randje legt is die helemaal perfect!
Je roosjes vind ik super!

7

Re: minibruidstaart

Mooi met die rozen en hartjes

8

Re: minibruidstaart

mooi gedaan hoor en ja even iets langs de onderrand en hij is super!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

9

Re: minibruidstaart

Lief taartje geworden en ja ook ik zo gewoon een randje langs de onderkant maken, is ie helemaal perfekt ;) :-)

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

10

Re: minibruidstaart

Wat een ontzettend lieve taart! Rood wit voor een bruidstaart doet het altijd goed! En inderdaad, wat de dames hierboven al zeiden; een sierrandje langs je taart doet wonderen. Het is simpel, maar doeltreffend!

Groetjes Ingrid :+

11

Re: minibruidstaart

Mooie rozen en hartjes, de vulling lijkt me ook lekker met die mandarijntjes!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

12

Re: minibruidstaart

Leuk, en ik had ook liever een echte bruidstaart i.p.v. moorkoppen.
Eet ook makkelijker.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

13

Re: minibruidstaart

Misschien kiezen ze nu alsnog voor een echte....? Ik zou het wel weten, gewone gebakjes zijn zo gewoon en trouwen is wel extraspeciaal :Y !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

14

Re: minibruidstaart

Wat een toproosjes zeg!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl