1

Onderwerp: Vreemde eend in de bijt

Zoals het onderwerp al zegt; volgens mij ben ik een beetje een vreemde eend in de bijt. ;)
Heb namelijk nog geen heren kunnen ontdekken tussen al deze dames! Nou, hier is er in ieder geval één. ;)

Ik ben Peter en 20 jaar oud, en mijn interesse voor taarten maken is er al een tijdje. Al bleef het "vroeger" gewoon bij cakes, cakejes, appeltaart en wat meer "luxe" taarten zoals bosvruchten taart met mascarpone oid. Echter begin ik nu pas met fondant e.d.

Heb nu een paar dagen rondgesnuffeld hier op het forum en vind het erg leuk om al die taarten te zien. :)

2

Re: Vreemde eend in de bijt

Nou, je bent wel een zeldzame eend... maar niet de enige hoor. Er zijn er hier wel een paar meer.

Veel plezier met de fondanttaarten!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

3

Haha oke, zeldzaam dan. ;)
Dankjewel!

4

Welkom en wel je taarten showen  :Y

N-Joy Cakes

5

Hoi Kylling,

Welkom! Je bent niet de enige, uit mijn hoofd ken ik er zeker drie  :D
JOS, Guus56 en "Frans in de Mix", maar die laatste dat is niet zijn forumnaam. Ik heb het alleen zo onthouden omdat Frans vertelde dat hij betonmixer-chauffeur is en ook graag een deegje mixt.

Hier op het forum maakt het allemaal niet uit of je man of vrouw bent. Het is vooral gezellig, leerzaam en leuk. Je bent wie je bent en dat is uitstekend anders was je wel anders...  ;) En natuurlijk zijn de taarten belangrijk! Maar ook koekjes, suikerwerk, cupcakes en andere lekkere zaken.

Geniet van het maken, het delen en het eten.

Tot snel.

Met zoete groet! Akire

6

Bedankt voor het hartelijk welkom :)
Ik ben ook niet bang dat het wat uit maakt hoor, kon alleen zo geen "andere" vinden. ;)

7

Heb "Frans-in-de-mix" zijn forumnaam ff opgezocht, da's Ballie.

In dit topic stelt hij zich voor
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=124018

Gaaf he?! Beton. Dat vind ik tenminste  :o

Met zoete groet! Akire

Wat leuk een man erbij, welkom!

Jammie, jammie!