1

Onderwerp: Taart 3: Wacken logo voor metal-oom

http://i97.photobucket.com/albums/l232/Sarakim/Taarten/DSCN1229.jpg
Voor hen die zich afvragen wat er onder het marsepein zit:

Chocolade biscuit gebak
Gevuld met:
een laagje gesmolten chocolade
Een laagje aardbeien/frambozenjam
Koenie's Hemelse modder

Afgesmeerd met botercreme waar cacao, chocolade- en aardbeienlikeur aan zijn toegevoegd en vervolgens dus bekleed met een dunne laag marsepein. Ik had hem veel netter willen maken maar ik had er de pest in gekregen na een telefoontje naar mijn tante of chocolade in de smaak zou vallen. Daarop kreeg ik namelijk meteen te horen 'maar niet met marsepein hoor, houdt hij niet van'. GRMBL, het is dus een cadeau h

2

Re: Taart 3: Wacken logo voor metal-oom

Nou ja, zeg, neem je de moeite om een taart te maken en zelfs nog om te vragen of chocolade ok is, krijg je zo'n *piep*-reactie. Ik zou ook stevig balen. En als je niet van marsepein houdt, haal je dat er toch gewoon af.... zonder er iets van te zeggen, dus!!!
Maar ik vind dat je een mooi plaatje hebt gemaakt! Lijkt me een rotwerkje, met al die hapjes eruit.
Hopelijk wordt de taart goed ontvangen! En anders zou ik hem inderdaad lekker mee terug nemen en opeten met mensen die een lekker taartje wel kunnen waarderen! Jammer dat je niet in de buurt woont! :P

Groetjes Ingrid :+

3

Jeeej wat klinkt die taart lekker :) Daar heb ik zin in!! Jammer dat je familie zo reageerde joh.. misschien zijn ze morgen hartstikke blij ermee!

4

Oei, wat een rottige reactie! maar wel een supertaart!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

5

tuurlijk zijn ze er morgen blij mee!!!
Anders breng hem maar hiernaartoe hoor ik offer me graag op  :D :D en manlief gaat voor het stoere uiterlijk dus hier is ie door de hele commissie goedgekeurd :D :D

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

6

eeen heerlijke taart zeg en wat een ****reactie zeg!!! Ik geef je groot gelijk dat je anders met taart en al weg gaat!

7

Thanks allemaal...:) Ook voor de troostende/begripvolle berichtjes mbt de marsepein-reactie.

overigens is de afbeeling het logo van Wacken Open Air, het metalfestival van Europa en daar ben ik in 2005 oa met die oom geweest. Vandaar dus de keuze :)

8

Coole taart geworden zeg! :-D En ja hoor ik zeg het ook altijd gewoon, wat ze niet lusten, vissen ze er maar af!! Maar ik weet zeker dat het een groot sukses wordt!! Ik heb al eerder mensen gehad die "echt niet van zoete taart hielden", jaja ze namen me toch een groot stuk, haha :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

9

Nou, hij klinkt h

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

GEEN ZORGEN!!! Morgen is de reactie h

Groetjes,
Efje

11

die reactie ken ik ook. Marsepein? Lust ik niet! Mooi dat er om een tweede stukje gevraagd word!!!

Taart ziet er heel stoer uit en klinkt erg lekker!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

12

Nou, mooi niet geven die taart, geef maar aan mij mee naar mijn broer zaterdag, die vind hem vast top. :D (jaja, deze brave tut heeft een hele stoere broer. ;) :D )
hij is mooi gemaakt hoor.

13

"... wijs, man!..." is de allereerste reactie die ik hier naast me op de bank hoor.

Kun je 'm niet kwijt, of vind je alle andere mededingers te ver weg wonen, mail me en ik kom zo ophalen!

Ziet er gewoon supertof uit, en ik durf er een wedje om te leggen dat ie binnen no-time op is, geloof me... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

14

Julie zijn lief hoor! :) Thanks :)
Op het metalforum waar ik zit zou ik er geloof ik eentje voor ieders verjaardag kunnen maken, de Bumba onder de metalheads haha :)

Heb er wel meteen mijn eerste opdracht aan over gehouden, al is het pas over iets minder dan een jaar: mijn eerste bruidstaart :D

15

Gefeliciteerd met je opdracht :) en natuurlijk vind je oom deze taart super en de marsepein vist hij er dan desnoods maar af (inlijsten misschien ;):lol:).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

16

Ziet er goed uit, zou hem lekker zelf opeten als ze niet dankbaar zijn voor dit geweldige kado.

17

Ben niet weg hoeven lopen, hij verdedigde de taart met zijn leven zo gaaf vond hij hem ^^
En hij vond hem ook erg lekker. Had een dikke laag botercreme gedaan en de marsepein h

18

zo zie je maar weer eerst proeven en dan oordelen de mensen weten niet waar ze nee op zeggen!!

groetjes maja