1 Laatst bewerkt door laurah12 (29-11-2010 22:23)

Onderwerp: 3 stapeltaarten in 1 weekend: nee hoor ik heb alles onder controle

:nooo
Wat een gestress, waarom zeg ik toe aan 3 mega taarten in 1 weekend??? En vergeet die Ajaxtaart en helm niet...moest ik ook nog even doen.
In ieder geval hier de foto's:
Littlest Pet shops, als iemand nog how to's kent voor boetseren van deze diertjes hou ik mij aanbevolen!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IPMZJ8FI.jpg
gevuld met aardbeienjam en zwitsers room

Dit is het startnummer van mijn buurjongen, hij doet aan motorcross. Onderste gedeelte van de foto is het originele startbewijsje. KTM is een motormerk heb ik mij laten vertellen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z7PHLSLR.jpg
gevuld met chocomoussen en viervruchtenjam.

En een gouwe ouwe:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VHRUYCOL.jpg
wederom gevuld met zwitsers room en aardbeienjam

2

Re: 3 stapeltaarten in 1 weekend: nee hoor ik heb alles onder controle

En dan toch van die mooie strakke taarten te voorschijn toveren....Super hoor!! En nu ff 3 weken rust??  :lol:

I just love it....!!

3

Mooie parade!!! Little pet shop ziet er ook erg lief uit.

4

mamalein schreef:

En dan toch van die mooie strakke taarten te voorschijn toveren....Super hoor!! En nu ff 3 weken rust??  :lol:

was het maar waar, maar dit weekend vieren we de verjaardagen van mijn twee dochters. Dus minimaal 2 taarten..oja en een mini sinttaartje. Wish me luck.

5

Een prachtige parade !!

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

6

Geweldig allemaal.

7

Wow, dat wat even flink doorwerken dus. Geweldig resultaat!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

8

:thumb:

Wow prachtig, stuk voor stuk allemaal mooie taarten :thumb:  :thumb: en wat ga je nu doen??...slapen????

10

Heel erg leuke taarten vooral die Little petshop

If life gives you lemons, make lemonade!

11 Laatst bewerkt door laurah12 (30-11-2010 16:43)

Madame Gâteau schreef:

Wow prachtig, stuk voor stuk allemaal mooie taarten :thumb:  :thumb: en wat ga je nu doen??...slapen????

was het maar waar....nee nieuwe taarten bedenken voor dit weekend. Twee verjaarden van mijn eigen kroost. Nieuwe vulling uitproberen, met creme de cacao en creme de menthe. (uiteraard is deze vulling niet voor mijn kroost hoor!)

12 Laatst bewerkt door esspijk (30-11-2010 21:16)

Ah! Hier staat je voetbaltaart bij. Nou, ik vind hem ook heel goed gelukt, hoor! Misschien had je je sjaaltje, net als bij de mijne, iets meer kunnen plooien, dat geeft een wat speelser effect. Maar verder is je bal echt goed gelukt.
Ik vind je PetShoptaart echt heel schattig. Daar heb ik me nog niet aan hoeven wagen! En je logotaart is ook goed gevonden.

Overigens, drie taarten in 1 weekend; ik geef het je te doen. Ik hou het op maximaal 1 per week...

Kortom, lekker doorgaan zo en jezelf niet zo naar beneden halen  :Y

13

esspijk schreef:

Ah! Hier staat je voetbaltaart bij. Nou, ik vind hem ook heel goed gelukt, hoor! Misschien had je je sjaaltje, net als bij de mijne, iets meer kunnen plooien, dat geeft een wat speelser effect. Maar verder is je bal echt goed gelukt.
Ik vind je PetShoptaart echt heel schattig. Daar heb ik me nog niet aan hoeven wagen! En je logotaart is ook goed gevonden.

Overigens, drie taarten in 1 weekend; ik geef het je te doen. Ik hou het op maximaal 1 per week...

Kortom, lekker doorgaan zo en jezelf niet zo naar beneden halen  :Y

Ja dat sjaaltje had wat speelser gemogen, op jouw taart is dat heel goed gelukt. Mijn voorbeeld had het ook plat neergelegd en dus heb ik mij niet eens gerealiseerd dat het ook anders kan. Thanks voor de positieve feedback.

14

Mooie strakke taarten super gedaan!!

15

Echt super mooie taarten :thumb: