Onderwerp: vraagje over uitsteker JEM Fantasy Butterflies Cupcake Tops Set/4
werkt deze goed ? of wat zijn jouw ervaringen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » vraagje over uitsteker JEM Fantasy Butterflies Cupcake Tops Set/4
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
werkt deze goed ? of wat zijn jouw ervaringen?
Ik lees mee. had ze nog niet gezien en vind ze erg mooi. ben gek op vlinders
niemand nog uitgeprobeerd vind ze erg mooi
Ik heb ze nog niet geprobeerd, maar ik verwacht dat ze werken zoals alle JEM cutters Dus niet met marsepein, maar wel met fondant en tylose evt met veel tylose
dankejwel voor je advies
ik heb zon vermoeden dat ik ze ga krijgen met kerst, misschien dat ik daarna meer kan vertellen
Ze zijn SUPER!!!! Heb er gisteren bij een workshop mee gewerkt, met half fondant half mexican paste.
Echt so cute, die gaan vaak gebruikt worden!
Dan maar even in dit topic, k heb echt een gevecht met die dingen. De gumpaste krijg ik er wel in, maar hoe krijg je die gekke vlinders er weer uit???
Als iemand tips heeft graag!!
Dan maar even in dit topic, k heb echt een gevecht met die dingen. De gumpaste krijg ik er wel in, maar hoe krijg je die gekke vlinders er weer uit???
Met een scriber needle (de dunne versie), of wellicht een gewone speld/naald.
sab1 schreef:Dan maar even in dit topic, k heb echt een gevecht met die dingen. De gumpaste krijg ik er wel in, maar hoe krijg je die gekke vlinders er weer uit???
Met een scriber needle (de dunne versie), of wellicht een gewone speld/naald.
En wat ook kan helpen is een beetje crisco gebruiken..........
ik vind ze ook geweldig mooi om te gebruiken.
Alleen je moet wel een voor jou makkelijk werkende methode vinden om ze er uit te krijgen.
Mijn manier:
Fondant met tylose heel dun uitrollen dan de fondant een beetje invetten met crisco en dan de uitsteker gebruiken.
door de crisco blijft de fondant niet in de uitsteker hangen.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
ik vind ze ook geweldig mooi om te gebruiken.
Alleen je moet wel een voor jou makkelijk werkende methode vinden om ze er uit te krijgen.Mijn manier:
Fondant met tylose heel dun uitrollen dan de fondant een beetje invetten met crisco en dan de uitsteker gebruiken.
door de crisco blijft de fondant niet in de uitsteker hangen.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
En doe je hem dan wel nog in de rollerpad?
Ik heb deze uitstekers dan wel niet,maar zoals je ook vaak het probleem bij de funky letters hebt,lijkt me dit probleem hetzelfde.
En wat bij mij echt goed werkt is,dun uitrollen,even laten drogen en dan uisteken
klot met letters is dat ook vaak een probleem
maar hartelijk bedankt voor jullie reactie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » vraagje over uitsteker JEM Fantasy Butterflies Cupcake Tops Set/4