1

Onderwerp: Even voorstellen!

Hallo Allemaal,

Ik ben Désirée Harskamp. Gelukkig getrouwd en ik woon in Apeldoorn. Ik ben moeder van 2 jongens, Dylan van 4,5 en Colin van bijna 2.

Voor Dylan zijn 3de verjaardag heb ik ooit een taart besteld. Toen een vriendin van me het zelf ging doen werd mijn interesse gewekt. Heeft toch nog een hele tijd geduurd voor ik me er echt op wilde richten. Maar zaterdag 20 november 2010 heb ik mijn eerste workshop basistaarten gevolgd en meteen de smaak te pakken.
Heb net de basisbenodigdheden besteld zodat ik volgende week aan de slag kan.

2

Re: Even voorstellen!

Hoi Désirée,

Opnieuw of terug weer: welkom! (je staat er 2 x...)

Groetjes

Met zoete groet! Akire

3

Hoi Desiree,
Van mij natuurlijk ook welkom....Veel plezier hier enne je weet nu wat ik heb,......

Enjoy!

4

Akire schreef:

Hoi Désirée,

Opnieuw of terug weer: welkom! (je staat er 2 x...)

Groetjes

Oeps foutje. Moet nog de handigheid met forums krijgen.
Ben een groentje  ;) . Bedankt.

5

rosajati schreef:

Hoi Desiree,
Van mij natuurlijk ook welkom....Veel plezier hier enne je weet nu wat ik heb,......

Ja, heb flink lopen neuzen bij je. Vooral je tips heb ik opgeslagen.
Je hebt erg leuke spulletjes. Wil zeker wel eens iets van je lenen en proberen. Anders op de freubelavond. Gezellig!

Welkom Desiree,

Wat leuk dat je ook aan de taarten bent gegaan,niet te veel van eten hé anders moeten wij weer samen sonja bakkeren :lol:
zwem je ook nog met Dylan of/en Colin?
Groetjes Astrid
tot gauw ;)

7

Assie de Graaf schreef:

Welkom Desiree,

Wat leuk dat je ook aan de taarten bent gegaan,niet te veel van eten hé anders moeten wij weer samen sonja bakkeren :lol:
zwem je ook nog met Dylan of/en Colin?
Groetjes Astrid
tot gauw ;)

Hoi Astrid,
Gelukkig ben ik niet zo gek op taart. Vind het alleen heel leuk om ze te maken. Heb wel vrienden en familie die het erg lekker vinden. Dus als ik veel aan het oefenen ben zullen hun misshcien moeten bakkeren  ;) .
Toen Colin was geboren heb ik nog 2 keer gezwommen maar helaas ging dat gewoon niet. Zat meer op de kant bij Colin dan bij Dylan in het water. Zijn wel steeds zelf gaan zwemmen en Colin en Dylan de dingen geleerd die we steeds deden.
Zijn nu wel aan het kijken om Dylan op te geven voor zwemmen. Maar weten nog niet waar.

Hoe gaat het bij jullie? Benny en de kids?
Groetjes Desiree