1

Onderwerp: tja..en nu???

gisteravond de cupcakes uit de vriezer gehaald, ze waren al gevuld met bc en fondant..
ik had ze vandaag nodig, voor traktatie op school van mn dochter.
maarrr nu is ze ziek!!!
wat doe ik nu met de cupcakes? koelkast/ vriezer/ kamertemp. en hoelang kan ik ze bewaren?? zo zonde om 30 cc's weg te gooien!

2

Re: tja..en nu???

pfff dat is ook wat, heb niet echt een antwoord op je vraag, maar wil even beterschap wensen met je dochtertje

groetjes cicindy......een enthousiaste beginneling

3

Tja dat is wel jammer voor je dochter. Zelf zou ik ze niet nog een keer invriezen. Of ze morgen nog kunnen, denk het wel. En anders uitdelen aan de buren? Op je werk, of werk van je man?

Beterschap.

4

Wat vervelend voor je dochter, beterschap voor haar.
invriezen zou ik niet meer doen maar misschien kan ze morgen als ze beter is ze uitdelen zijn dan volgens mij ook nog goed. anders meegeven met manlief op zijn werk of op jouw werk of uitdelen in de straat zonde om weg te gooien toch.

5

ja ik vind het ook z' on zonde! ik had 30 cupcake lollies gemaakt, die wou ze graag trakteren..
maarja het is nu eenmaal niet anders.ik denk niet dat ze morgen alweer beter is..
dus idd maar een andere bestemming bedenken...
dank jullie wel voor de reacties

@ cicindy: bedankt, aardig van je

6

Dat had ik afgelopen februari ook met mijn dochter, aangezien wij praktisch naast de school wonen zijn we even snel heen en weer geweest om te trakteren en toe gauw weer naar huis!
Kan je verder ook geen tips geven..........

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

7

Als je de cc's 'vers' ingevroren hebt is het niet echt een probleem om ze nog één maal in te vriezen, mits je ze er niet al te lang (lees te warm) uit hebt gelaten.
Als voorbeeld, vlees dat je bij de supermarkt haalt kan je ook nog best een keer invriezen. En dat is ook al diepgevroren geweest...