1 Laatst bewerkt door wipneus (29-11-2010 11:20)

Onderwerp: Petit fours

Yeahh, mijn lieve man heeft voor mij het boek "cake chic" van Peggy Porchen gekocht!!

Nu wil ik heel graag de petit fourtjes een keer proberen te maken maar wie weet welke bakvorm ik hier het beste voor kan gebruiken?

Ik zat zelf al te denken aan de browniespan omdat deze niet zo hoog is (en niet zo duur  ;)) maar dan kan ik er natuurlijk niet heel veel tegelijk maken.

Wie wil me helpen? Alvast heel erg bedankt.

Groetjes Eline

2 Laatst bewerkt door carol (29-11-2010 13:38)

Re: Petit fours

als ik het zou willen maken zou ik me lasagneschaal gebruiken en je kunt zelf de hoogte bepalen door de hoeveelheid beslag die je erin doet ,en zo;n browniepan heb geen idee ,heb ik niet maar dat is wat ik zou doen hé,misschien heb je er wat aan ,sukses
     groetjes Carla
ben nog ff  :lol:  :lol: ,ik moet waarschijnlijk over een tijdje er wel veel maken en had al lopen snuffelen en zag bij ikea een grote braadslee,helaas nu ff niet voorraadig,maar is er over 14 dagen en die vond ik heeeeel bruikbaar en niet duur doe doei

3

Als je een vierkante bakpan hebt, kan je die gewoon gebruiken, is het makkelijkste.
Zoals Carol al aangeeft; je bepaalt zelf de hoeveelheid beslag die je gebruikt.

Succes !!

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

4

Oh dat is waar ook, ik heb nog zo'n grote platte ovenschaal misschien kan het daar ook wel in. En anders maar mn gewone vierkante bakvormen. Thanks dames!

Groetjes Eline