1 Laatst bewerkt door jojade (12-09-2007 23:38)

Onderwerp: eerste baksels

edit Jozien: dit zijn 'ouwetjes', Jojade is inmiddels al weer ongeveer een jaar bezig :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-J3IOBENX.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LWD3WET6.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QE4HWJXE.jpg
dit zijn de eerste taarten .Ik moet nog veel leren maar de kinderen vonden ze mooi.

het lukt me niet om foto's te laten zien.ha ha toch gelukt ik krijg ze alleen niet klein

2

Re: eerste baksels

nog veel leren?????
je maakt al zulke mooie taarten . dat lukt mij nog niet hoor en helemaal dat boetseerwerk zeer knap!!
als dit je eerste taarten zijn? nou dat belooft wat!!

dit ziet er fantastisch uit voor je eerste baksels hoor

Groetjes Katinka & Manuela
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/

4

nou het leerproces valt wel mee als je dat al kan hoor!!!Prachtige taarten

5

Zijn dit je eerste taarten????
Echt niet normaal meer joh.
Je hoeft niet meer zoveel te leren lijkt het me eerder

6

Pffff, dat meen je toch niet??
Je eerste??? :think:
GEWELDIG!!!! :Y:Y
Ze zijn echt super!
Wanneer ga je workshops geven? ;)

7

whahaha je eerste...ik moet nog veel leren????
Deze zien er al super uit joh!!!
Tuurlijk vonden je kinderen ze mooi..IK OOK!!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

8

Je eerste??? M'n neus!!!! De eerste die je showed hoop ik???!!! Anders ben je wel een verschrikkelijk enorm niet te geloven natuurtalent!!! ZE ZIJN PRACHTIG!!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

9

En dat moeten wij geloven????? Hij is prachtig!

10

wauw wat knap gedaan! en die beer vind ik helemaal schattig! :Y

groetjes Kim http://www.mijnalbum.nl/Album-VWDN4MEV
Begin elke dag met een stralende lach!

11

Net als de rest geloof ik eerlijk gezegd niet zo heel erg dat dit echt je eerste baksels zijn. Je moet vast wel vaker zoiets gedaan hebben. Een basketweave doe je niet ff zo maar daar moet je wel wat cursus voor hebben gehad.....

Ik vind ze stuk voor stuk geweldig.
Die voetbaltaart hoe heb je dat gedaan (ik heb ergens in oktober een taartopdrachtje voor iemand die 16 wordt en gek is op voetbal, dat wat jij gemaakt hebt zat ik ook al aan te denken) als je het tenminste niet erg vind dat jij als inspirtatiebron gebruikt wordt!!

er is altijd wel een reden voor taart

12

wat een leuke reacties.Dit zijn echt waar mijn eerste beklede taarten.Ik heb heel veel sites rondgekeken hoe mensen iets maakten.Die basketweave ziet er moeilijker uit dan dat het is,ik heb een boekje'taartdecoratie zo simpel'daar staat in hoe je het moet doen.Eerst op bakpapier geprobeerd en toen op de taart.
De voetbaltaart heb ik gemaakt van een vierkante taart en een voetbalbal(bakblik).de baltaart op de punt van de vierkante gelegd en een halfrondstuk weggesneden.Allebei bekleed en toen tegen elkaar aan gelegd .Ik had nog een extra bolletje gebakken voor onder de bal anders was ie iets te laag.In het schoentje zit een stuk cake die ik wat gesneden en gekneet heb zodat het iets op een schoen lijkt en toen bekleed met fondant.Daar ben ik een ochtend aan bezig geweest want dat viel even tegen om te doen.
Maar ik vind de reacties echt leuk en ik had zeker niet gedacht dat gelijk iemand zou vragen hoe iets gedaan was hihi
groetjes claudia

13

Wauw, je eerste baksels?????
Erg mooi hoor!

Groetjes Evelotte

Happy Cake Day!

14

Ik zit ook echt met open mond te kijken, je eerste baksels??? Ze zijn prachtig!!!
Dat boekje moet ik ook hebben en je Me to You  beer, helemaal geweldig, hoe heb je die gemaakt??

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

15

WAUW!!!! eerste taarten?? Kan het bijna niet geloven!! SUPER :D

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

16

Tja, ik kan alleen maar zeggen wat hierboven ook al staat: Wauw, geweldig, natuurtalent, super!

Dus, geniet van alle complimenten, je hebt ze verdiend.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

17

Echt schitterend zeg!!
Dat boekje heb ik ook trouwens, is inderdaad handig en goed uitgelegd. En niet duur ook: tientje bij Bol :)

18 Laatst bewerkt door sammie (13-09-2007 10:15)

ongeloofelijk!!! je eerste taarten.. je dacht zeker dan ook maar effe gelijk goed beginnen he, rozen, basketweave 3d sculpturen stapelen. meid een hele dikke :thumb: voor jou, keep up the good work :Y :Y

groetjes samira
mijn taartjes

19

SUPER!!!!!! Kan niet anders zeggen.

Groetjes,
Angela

20

Ik zit hier helemaal te glunderen, heb nog nooit zoveel complimentjes gehad.
De beer heb ik in een 3d vorm van wilton gebakken en daarna met grijze botercreme op gespoten.Met spuitmondje 233(zitten heleboel gaatjes in)korte sliertjes gemaakt.Alleen omdat het die dag warm was en ik nog niet zo snel ben gingen ze wat hangen

21

en hoe heb je dat biljetje van 50 gemaakt?;) (sorry, maar hij viel me nu pas op :D)

Je bent dan wel meteen lekker wezen shoppen voor de benodigde materialen zeker :) Die beer lijkt me ook wel erg leuk om te hebben, probleem is alleen dat ik helemaal geen klein gespuis ken om de taart voor te maken hihi :)

22 Laatst bewerkt door Maaikelove (13-09-2007 12:11)

Wauwie wat een taarten! Ik vind vooral de taart met het beertje erg mooi. Kan ook bijna niet geloven dat dit je eerste taarten zijn. Je hebt in ieder geval talent :)
Wat zit er voor vulling in de taarten?
Hoe lang heb je er eigenlijk over gedaan, toch niet allemaal op 1 dag? Anders hebben we helemaal een wondertalent erbij :)

Ik durf eigenlijk niks meer te zeggen...! Want als dit je eerste taarten zijn...hoe zien dan je 2oe, 30e, enz. eruit?? Mijn eerste was in ieder geval nog niet zo!

24

Ik zou ook graag willen weten hoe ik biljetten van 50 maak haha.Dat is een echte.
deze taart was voor mijn dochter der 17e verjaardag dus ook niet klein meer.ze spaart de beertjes dus vandaar .Met vullingen ben ik nog niet zo creatief.De eerste is bisquit met twee lagen mascerpone gemengd met kersenvlaaivulling,de berentaart ook alleen een chocolade kapsel,voetbaltaart zelfde vulling met gewoon kapsel en in de bal toblerone vulling.De eerste taart vonden ze lekker dus ik ben op zeker gegaan.
groetjes claudia

25

Jeetje.... de moed zakt me in de schoenen.....

Meid, wat een geweldige taarten. Ik kan er waarschijnlijk alleen maar van dromen dat ik zo goed wordt! Die beer is helemaal te gek, maar de andere twee zijn ook geweldig!

@Sarakim: Ik ben 1.62m is dat klein genoeg voor een berentaart? Want dan wil ik hem wel, hoor. :lol:

Groetjes Ingrid :+