1

Onderwerp: Pearlspray vraagjes

Goedemiddag,

Ik heb de zoekfunctie gebruikt voor mijn vraag maar er staat toch niet echt een specifiek antwoord bij.

Ik mag voor een vriendin die hoogzwanger is en elk moment kan bevallen haar kraamtaart maken met bijpasende cc's (ik moet dus gaan invriezen.... :s ben ik ook erg bang voor, maar dat is een ander verhaal...). De kleuren die ik ga gebruiken zijn lichtblauw, wit en zilver.
Ze wil op de taart (stapel 2 laags, die worden beiden wit) pearlspray.

Is het niet mooier om de hele taart als ie is gedecoreerd met pearlspray te sprayen of wordt dat niet mooi, to much?
Als ik alleen de taarten doe, gaat het lijmen/plakken, dan anders of werkt dat hetzelfde. glijden de decoraties er niet sneller af?
Kan de pearlspray ook op het lichtblauwe gebruikt worden? of Kan ik dan beter de gewone glansspray gebruiken?

graag jullie advies. :D

Groetjes,fifi

Geniet van elke dag!!!!

2

Re: Pearlspray vraagjes

helemaal niemand?

kan je een taart met pearlspray ook invriezen?

Geniet van elke dag!!!!

3

ik weet niet of je hem ingesprayed kan invriezen, lijkt me geen probleem..maar misschien ga je het wel zien ivm condens e.d.  Ik denk dat je gewoon moet doen wat je vriendin wilt, dus je deco niet mee sprayen, ik denk dat het dan misschien ook wel minder mooi word.

Je kunt ook parelmoer dusten met een kwast, da's ook mooi.

Qua plakken van je deco op je taart zal het er niet sneller afvallen hoor.

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

ik zou het niet invriezen, ik denk idd dat door de condens je spray wat loslaat

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

niet invriezen, dat gaat druipen... :nooo

Groetjes Geeke   --- Komt voor de Bakker ---

6

oke dan ga ik pas sprayen en decoreren als ie uit de vriezer komt, het probleem is alleen dat ze binnen een week kan bevallen en dan de taart halsovrekop klaar moet, ik had m graag in zn geheel in de vriezer gestopt.
lastig hoor.......

bedankt voor jullie reacties!

Geniet van elke dag!!!!