Onderwerp: Nieuw, nieuw, nieuw!
Zo, kids op bed, kop koffie gemaakt en dan lekker even op het Forum "rondwandelen".
Ja, zo gaat het de afgelopen tijd er zo'n beetje elke avond aan toe hier in Waalwijk.
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Barbra en ben 34 jaar. Heb drie kindjes onder de 5 en een schat van een man. Zo'n 4 weken terug ben ik per ongeluk hier terecht gekomen en sinds dien niet meer weg te slaan.
Heb in de buurt meteen naar een workshop gezocht en heb vorige week vrijdag voor het eerst een puzzeltaart gemaakt bij Lonneke (lonnes).
Ik heb al eerder op het forum een berichtje achtergelaten om te vertellen dat ik het helemaal geweldig vond bij haar. En een beetje om al mijn energie te delen omdat ik overliep van de adrenaline. Vooral na de workshop zat het helemaal vol in mijn hoofd. Ik sliep pas om half vier, want ik lag allerlei taarten te bakken en versieren in mijn bed. Zelfs hele taartvullingen passeerde de revue in mijn hoofd.
De volgende dag weer een taart gemaakt, en dan nu zonder hulp. Zo leuk!
En dan die complimenten van de taarteters!!!!! Jeetje wat een egoboost zeg.
Hahahahaha, ben ik nu ook lid van de verslaafdenclub.
Maar goed, ben nu dus een hele waslijst aan het maken van wat ik allemaal moet kopen. En ik kan niet wachten tot ik op de verzendknop kan drukken van mijn winkelwagen. Hopelijk kan ik die nacht slapen, dan ben ik vast weer zenuwachtig voor wanneer het pakket binnenkomt. Zucht!
Hoop snel wat te kunnen laten zien.
Groetjes,
Barbra
Oja, lonneke heeft in haar album een foto staan van mijn taart (bumba, al durf ik dat bijna niet hardop te zeggen).