1

Onderwerp: Nieuw hier

Beste allemaal

Omdat ik nieuw ben op dit forum zal ik mij even voorstellen.
Mijn naam is Monique, ik ben 39 jaar, oorspronkelijk Rotterdamse, maar woon al weer jaren met mijn man, zoon, hond en katten in Bergen op Zoom.

Ik ben ruim een jaar geleden gestopt met mijn parttime baan, omdat mijn zoon langere tijd ziek was en mijn werkgever niks wilde regelen. Vervelen doe ik me niet. Mijn man heeft een eigen bedrijf waarvoor ik een groot deel van de administratie doe. Daarnaast ben ik overblijfmoeder op de school van mijn zoon (groep 8), ben ik activiteitenbegeleider bij Kids For Animals en vang ik zwerfkittens op voor het asiel.

Als er tijd over is heb ik genoeg hobby's die zich een beetje afwisselen. Keramiek schilderen, glas graveren, geborduurde 3D kaarten maken en sinds zeer kort taart bakken en decoreren. Ik heb nog maar vier taarten gemaakt en moet nog een heleboel leren. Maar ik vind het leuk om te doen en als je complimentjes krijg, is dat weer een extra stimulans.

Groetjes,
Monique

Groetjes, Monique
www.mb-specials.nl

2

Re: Nieuw hier

Hoi Monique,

Welkom en veel plezier hier! Creativiteit genoeg lees ik al wel dus dat komt helemaal goed!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

3

Welkom op het forum, veel bak en decoreerplezier gewenst!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

Dank jullie wel. De eerste baksel werden als leuk en lekker bevinden. Heb eergisteren geprobeerd een orchidee te maken, maar hij brak..
Dus nog ff oefenen en anders probeer ik gewoon wat anders.
Het gaat toch vooral om het idee.

Enorm handige site hier. Als ik wat zoek op Google, kom ik toch heel vaak weer hier uit :-)

Groetjes
Monique

Groetjes, Monique
www.mb-specials.nl

5

hai Monique,

welkom op het forum.
Ik kom zelf ook uit bergen op zoom en ik zie dat we ook wat zelfde hobby's hebben. `keramiek beschilderen doe ik ook. Doe jij dat thuis of doe je dat ergens?? Ik doe dat bij het berregs atteljeeke elke dinsdagavond.
Veel bakplezier en misschien zie ik je bij de workshop gelatinebloemen maken`??
groetjes kelly

6

Hoi Kelly

Ik doe dat thuis. Is eigenlijk meer porselein schilderen en geen keramiek. Dus borden, bekers, etc.
Weet jij die cadeauwinkel Roeli die in de Steenbergsestraat naast Tebbens zat tot 2 jaar geleden? Daar schilderde ik geboorteborden en Bergs servies voor.
Maar schilder jij ook op taarten? Lijkt me namelijk ook erg leuk!
Begrijp dat je daar die Arlico? kleurstof voor kan gebruiken die ze o.a.
bij Sligro verkopen.

Schrijf mij maar in voor de workshop gelatinebloemen. Liijkt me wel een leuke aanvulling op de suikerbloemen die ik daar ga volgen.

Groetjes
Monique

Groetjes, Monique
www.mb-specials.nl

7

Welkom en heel veel plezier hier en met alles wat je gaat maken  :thumb: