1

Onderwerp: Björn borg

voor een jongedame van 11 een tic heeft dit ondergoed( volgens  haar moeder ;) ) deze taart.
het moest een stoere meiden taart worden met zo weinig mogelijk marsepein of fondant.
Ik heb dus royal icing gebruikt voor de ondergrond met het ondergoed van fondant
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4OVZFMSD.jpg
details ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GIEGHSK6.jpg

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

2

Re: Björn borg

Zo, dat ziet er werkelijk hartstikke mooi uit zeg! Mijn dochter wil ook wel zo'n setje! moet alleen een ander cupje worden, ze is nog maar 8 ;)
De icing geeft een heel mooi effect!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

3

Re: Björn borg

Leuk, leuk, leuk! Vooral dat kanten motiefje in het ondergoed!

Groetjes Ingrid :+

4

Re: Björn borg

Gave taart geworden! Heel leuk en origineel. Dat kant in het onderbroekje maakt heel mooi af :)

5

Re: Björn borg

Hahaha! Da's nog eens een origineeltje...!

Ja, ik heb ook twee nichtjes die stapeldol zijn op dat merk ondergoed. En duur, die krengen!!!!

't Ziet er hartstikke goed uit, Ria enne... wat zit er in?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

Re: Björn borg

Bij mij zijn ze gelukkig nog tevreden met een hele simpele onderbroek.... :lol: Ik denk ook niet dat ze mij zo gek krijgen, doen ze maar van hun kleedgeld tzt.
Maar de taart is heel leuk zo! En goed opgelost zo met de icing, lijkt me nog een heel geklodder!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7

Re: Björn borg

Wat mooi gemaakt en ook zo origineel!

8

Re: Björn borg

Mooie taart!! leuk dat ondergoed. Ik vind het helemaal niets dat ondergoed maar kan me indenken dat een kleine dame dat hartstikke mooi vind. Geef mij maar Marie Jo of iets wat daar op lijkt :lol:

Pluk de dag!

9

Re: Björn borg

Hahhaha ik dacht Bjorn Borg te voorschijn zien te komen ..... maar hij is leuk!

10

Re: Björn borg

ziet er top uit!!!
Hier roept ereen ik wil ook zo'n bhtje :D :D ach ja als je  4 bent moet je iets te wensen hebben he :D :D :D

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

11

Re: Björn borg

Heel leuk bh-tje geworden zeg, wel heel hip :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

12

Re: Björn borg

Haha, leuk gedaan zo!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

13

Re: Björn borg

Heel leuk geworden, vooral het kant in het broekje :Y. Gelukkig hier alleen maar jongens die ook gewoon (nog!) dragen wat ik voor ze koop :D. Bij mijn nichtjes heb ik die rage ook al bespeurd (eh... van gehoord dan, hun ondergoed zie ik nooit :)).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

14

Re: Björn borg

Bedankt voor het kijken allemaal!

en ja 11 jaar is (meestal) nog een bescheiden maatje, dus hoefde deze taart gelukkig nog niet bij de 18+  ;) Voor het kant effect heb ik een stukje kant uitgewassen en veel na gespoeld met schoon water. Dat er opgelegd en even overheengerold.
Wel even na kwasten met wat glans poeder, want pas dan komt het effect goed naar voren.

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

15

Re: Björn borg

nou dat heb je mooi opgelost.. hij is erg leuk geworden.

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

16

Re: Björn borg

Geweldig gedaan!!! Leuk setje!!

17

Re: Björn borg

Heel leuk en erg origineel!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

18

Re: Björn borg

Heel leuk en erg origineel!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl