1

Onderwerp: Help!!!ik heb luchtbellen in mijn chocoladelollies

wie kan mij helpen? wat doe ik verkeerd?
ik heb al een aantal keer geprobeerd om chocolollies te maken maar er zitten steeds luchtbelletjes in
wie kan mij vertellen hoe ik het het beste kan doen??

alvast bedankt

taarten maken werkt echt verslavend, steeds weer nieuwe ideeen die je wilt uitproberen

2

Re: Help!!!ik heb luchtbellen in mijn chocoladelollies

Als je de vormen hebt gevuld even op het aanrecht "laten vallen" (tikken), dan gaan ze er als het goed is wel uit

Life is what you make of it...

Ik heb geen tips voor je, maar heb je even gemeld. Je staat namelijk in de verkeerde rubriek.

Groetjes, Caroline. Kijk voor mijn taarten en workshops op www.kaatjetaart.nl
Ook voor prints op frostysheet ben je bij mij aan het juiste adres. Cupcakerondjes kunnen worden gesneden.

4

duque schreef:

Als je de vormen hebt gevuld even op het aanrecht "laten vallen" (tikken), dan gaan ze er als het goed is wel uit

Klopt :)

En je staat inderdaad verkeerd, hier hoor je alleen je creaties te showen ;) De vragenrubrieken zijn voor vragen, dus daar gaat je vraag ook heen.....

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

De vorm vasthouden en er met een houten lepel of iets dergelijks tegenaan tikken.

6

ik hou me vorm altijd vast en voorzichtig onder tegen aan tikken.,komen zo al je belletjes naar boven

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com